Blog
Rubriky
Nejzazší termíny pro doručení do zahraničí
Naši zahraniční přepravní partneři nám dodali nejzazší doporučené termíny pro podání zásilek tak, aby je zvládli doručit vašim zákazníkům v zahraničí do Vánoc.
Marketplaces a jiné digitální platformy budou muset nově informovat finanční správu
Na základě nedávno schváleného zákona, kterým se implementuje novela směrnice Evropské unie o mezinárodní spolupráci v oblasti správy daní (tzv. směrnice „DAC 7“), budou od nového roku provozovatelé digitálních platforem povinni sbírat a oznamovat finanční správě informace o prodejcích a jimi uskutečněných transakcích…
Spuštění dopravce GLS a změny cen u AT Post a DPD
Posíláte s námi zboží do Rakouska? Pak pro vás máme skvělou novinku v podobě spuštění přepravce GLS v Rakousku. Zároveň si vás dovolujeme informovat ohledně změny cen u dvou přepravních partnerů. Spuštění dopravce AT GLS v pondělí 28. 11. 2022 Dobrých zpráv není nikdy dost: již od pondělí s námi můžete doručovat do Rakouska i prostřednictvím
Téměř polovina Čechů neodolá impulzivním online nákupům, nejvíc je láká móda a jídlo
Jistě to znáte. Sledujete sociální sítě, jen tak brouzdáte po netu a najednou na vás vyskočí reklama na zajímavý kousek oblečení, hezké podzimní boty ve výprodeji nebo hračku na Vánoce pro vaše děti. A než se nadějete, už si danou věc kupujete. Za tu cenu se slevou je to přece výhodný nákup a prostě neodoláte,
Zásilkovna zvítězila v 8. ročníku soutěže Nejdůvěryhodnější značka 2022 v kategorii Balíkové služby
Vítězné značky vzešly z rozsáhlého průzkumu uskutečněném na reprezentativním panelu čtyř tisíc českých respondentů.
Zásilkovna dvakrát triumfovala v soutěži Czech Contact Center Award 2022
Naše zákaznická péče boduje! Včera jsme v rámci soutěže Czech Contact Center Award 2022 získali ocenění Leader a Osobnost kontaktního centra. Zlato v kategorii Leader kontaktního centra získala naše kolegyně Markéta Chomátová, vedoucí týmu klientské podpory. V kategorii Osobnost kontaktního centra bodoval náš inteligentní voicebot ZET. Další ocenění, třetí místo v kategorii Technologie, jsme získali
Aplikaci Zásilkovna si stáhlo už 5 milionů uživatelů
Slavíme milník. Naši appku si stáhlo do mobilu už více než 5 000 000 uživatelů. Už tolik uživatelů může snadno a rychle podávat a vyzvedávat zásilky, vracet zásilky e-shopům nebo pohodlně najít nejbližší pobočku. A co pro vás v aplikaci chystáme v nejbližší době za novinky? Další a další uživatelé budou mít v appce
Údržba systémů Zásilkovny 12. 11. 2022
Jednou za kvartál je pořádný úklid potřeba — nejen doma či v šatníku, ale i v nejrůznějších systémech. My se do takového podzimního “provětrání skříní” pustíme v sobotu 12. listopadu 2022 – od 18:00 hodin do cca 24:00 nebudou dostupné naše systémy. V sobotu večer tak nebude možné podávat či trasovat zásilky nebo využívat naši klientskou
Změny cen zpětných zásilek z vybraných zemí a u dopravce Aramex
Externí dopravci, se kterými spolupracujeme, upravili své ceníky týkající se vybraných služeb. Reagujeme na tyto kroky promítnutím nových cen do našeho ceníku. Změny se týkají zpětných zásilek níže uvedených zemí a cen služeb přepravce Aramex, se kterým spolupracujeme při doručování zásilek do Spojených arabských emirátů. Změny cen zpětných zásilek Bulharsko: 99 KčŠpanělsko: 79 KčPortugalsko: 79 KčUkrajina: 30 KčBelgie: 230 Kč Změny
Spouštíme BDS Home Delivery v Bulharsku
Náš externí partner, dopravce Speedy, kterého mnozí z vás využívají pro doručování do Bulharska, nám na sezónu určil maximální denní limit zásilek. Z tohoto důvodu bychom vám nemohli zaručit kvalitu doručování do Bulharska v průběhu vánoční sezóny. Abyste se na nás mohli v sezóně spolehnout a abychom zajistili, že vaše zásilky budou doručeny včas a