Reklamace
Zásilkovna je synonymem pro jednoduchost - a platí to i pro reklamaci zásilek. Stačí jednoduše vyplnit reklamační formulář. Než se do toho dáte, přečtěte si prosím info níže – napomůže to rychlejšímu vyřízení vaší žádosti.
:quality(80)/f/107914/464x348/98c1d77528/poskozena-zasilka.png)
Reklamaci lze v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami podat z následujících důvodů:
01
Podezření na ztrátu zásilky
02
Poškození obsahu zásilky během přepravy, vrácení či po doručení
03
Chybějící obsah zásilky po vrácení či doručení
04
Záměna zásilky
05
Prodleva v doručení více než 7 dnů u zásilek do ČR a více než 10 dnů u zásilek do zahraničí (reklamaci lze podat pouze pro již doručené zásilky)
06
Chybná fakturace částky za službu nebo neodvedení dobírkové částky po doručení
Pokud jste nespokojeni z jiných než výše uvedených důvodů (1–6), nepůjde pravděpodobně o reklamaci jakou takovou. Vaši zpětnou vazbu prosím předejte prostřednictvím jednoho z našich kontaktů.