Reklamace
Zásilka se může cestou zatoulat nebo i poškodit. Je nám líto, ale někdy se to stane. Pokud se něco s vaší zásilkou nepovedlo, pomůžeme vám situaci vyřešit.
Reklamaci lze v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami podat z následujících důvodů:
01
Podezření na ztrátu zásilky
02
Poškození obsahu zásilky během přepravy, vrácení či po doručení
03
Chybějící obsah zásilky po vrácení či doručení
04
Záměna zásilky
05
Prodleva v doručení více než 7 dnů u zásilek do ČR a více než 10 dnů u zásilek do zahraničí (reklamaci lze podat pouze pro již doručené zásilky)
06
Chybná fakturace částky za službu nebo neodvedení dobírkové částky po doručení
Pokud jste nespokojeni z jiných než výše uvedených důvodů (1–6), nepůjde pravděpodobně o reklamaci jakou takovou. Vaši zpětnou vazbu prosím předejte prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.