Reklamace

Zásilka se může cestou zatoulat nebo i poškodit. Je nám líto, ale někdy se to stane. Pokud se něco s vaší zásilkou nepovedlo, pomůžeme vám situaci vyřešit.

Reklamaci lze v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami podat z následujících důvodů:

01

Podezření na ztrátu zásilky

02

Poškození obsahu zásilky během přepravy, vrácení či po doručení

03

Chybějící obsah zásilky po vrácení či doručení

04

Záměna zásilky

05

Prodleva v doručení více než 7 dnů u zásilek do ČR a více než 10 dnů u zásilek do zahraničí (reklamaci lze podat pouze pro již doručené zásilky)

06

Chybná fakturace částky za službu nebo neodvedení dobírkové částky po doručení

Pokud jste nespokojeni z jiných než výše uvedených důvodů (1–6), nepůjde pravděpodobně o reklamaci jakou takovou. Vaši zpětnou vazbu prosím předejte prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Pokud u vás nastala jedna z výše uvedených situací, vyberte prosím před založením reklamace skupinu, do které patříte, kliknutím na tlačítko níže: