V poslední době evidujeme časté útoky podvodníků, kteří zneužívají jméno naší společnosti. Zjistěte na naší nové stránce, na co si dát pozor.

Reklamace

Zásilkovna je synonymem pro jednoduchost - a platí to i pro reklamaci zásilek. Stačí jednoduše vyplnit reklamační formulář. Než se do toho dáte, přečtěte si prosím info níže – napomůže to rychlejšímu vyřízení vaší žádosti.

Broken parcel

Reklamaci lze v souladu s našimi všeobecnými obchodními podmínkami podat z následujících důvodů:

01

Podezření na ztrátu zásilky

02

Poškození obsahu zásilky během přepravy, vrácení či po doručení

03

Chybějící obsah zásilky po vrácení či doručení

04

Záměna zásilky

05

Prodleva v doručení více než 7 dnů u zásilek do ČR a více než 10 dnů u zásilek do zahraničí (reklamaci lze podat pouze pro již doručené zásilky)

06

Chybná fakturace částky za službu nebo neodvedení dobírkové částky po doručení

Pokud jste nespokojeni z jiných než výše uvedených důvodů (1–6), nepůjde pravděpodobně o reklamaci jakou takovou. Vaši zpětnou vazbu prosím předejte prostřednictvím jednoho z našich kontaktů.

Pokud u vás nastala jedna z výše uvedených situací, vyberte prosím před založením reklamace skupinu, do které patříte: