Potřebujete poradit?
-
Pohyb vaší zásilky můžete sledovat online zde, a to po zadaní trasovacího čísla. Trasovací číslo obdržíte v naší aplikaci Zásilkovna, e-mailem či SMS zprávou.
-
Je několik způsobů, jak prodloužit úložní dobu vaší zásilky:
Pomocí mobilní aplikace Zásilkovna: stačí si dohledat zásilku a kliknout na tlačítko "Prodloužit." Pokud naši aplikaci nevyužíváte, vyhledejte zásilku zde.
Telefonicky na čísle +420 216 216 516.
Pomocí odpovědní SMS.
Na výdejních místech je standardní úložní doba 7 dnů a prodloužení je možné o 14 dnů.
U zásilky, která míří do Z-BOXu, máte na vyzvednutí máte 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.
V případě, že si zásilku nestihnete vyzvednout, bude automaticky zaslána zpět odesílateli jako tzv. „vratka“ a odesílatel vám ji musí následně poslat znovu.
Úložní dobu zásilky lze prodloužit až ve chvíli, kdy je ve stavu "připravena k vyzvednutí".
-
Kontaktní údaje jako je vaše telefonní číslo či e-mailová adresu si nezměníte sám/a. V těchto případech je vám plně k dispozici náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 216 216 516 nebo e-mailu info@zasilkovna.cz. Připravte si prosím trasovací číslo dané zásilky.
-
Pokud zásilku nestihnete převzít, automaticky jí vracíme odesílateli. Tento proces nelze změnit.
Zaplatili jste však dopředu dobírku? Ničeho se nemusíte obávat. Doběrečné vám odešleme zpět ve chvíli, kdy si zásilku vyzvedne odesílatel.
-
Na způsobu vrácení zásilky je třeba se domluvit se svým odesílatelem. Odesílatelům nabízíme dvě služby, které zpětnou logistiku zajišťují.
První se nazývá Zpětná zásilka a funguje velmi jednoduše. Odesílatel vám sdělí kód, který nahlásíte na jednom z našich podacích míst, donesete zabalené zboží, které chcete vrátit, obsluze nadiktujete kód a o víc se nemusíte starat.
Druhá služba se jmenuje Reklamační asistent. Zde je nutné se též obrátit na původního odesílatele zásilky , který vám poskytne speciální štítek. Ten vám buď přijde e-mailem, nebo spolu se zbožím, které chcete vrátit. Pak už jen stačí zboží zabalit, krabici polepit štítkem a donést na jedno z našich podacích míst. Nemáte tiskárnu? Nevadí — ze štítku si opište desetimístné trasovací číslo a požádejte obsluhu podacího místa o vytištení.
-
Aby se vám otevřel Z-BOX, je nutné mít správně nastavený telefon a uhrazenou dobírku.
Zkuste projít tyto kroky:
1. Máte nainstalovanou nejaktuálnější verzi aplikace Zásilkovna – lze si ji nainstalovat i pomocí QR kódu, který najdete na Z-BOXu.
2. Máte zapnutý Bluetooth ve vašem mobilním zařízení
3. Máte povolený přístup k poloze pro aplikaci Zásilkovna. Jak přístup povolit?
Otevřete v telefonu Nastavení,
klikněte na aplikace → nainstalované → aplikace Zásilkovna,
klikněte na poloha → zvolte povolit (vždy/při využívání),
potvrďte návrat do aplikace a její restart.
Případně můžete přímo v naší aplikaci Zásilkovna na úvodní stránce kliknout na tlačítko "Povolit polohové služby"
4. Povolte GPS. Bez povolení přístupu k poloze není možné zásilku vyzvednout.
5. Pokud je vaše zásilka s dobírkou, je nutné částku nejdříve uhradit prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna skrz online platební bránu.
6. Máte zapnutá mobilní data. Pokud nepoužíváte mobilní data, lze si údaje k zásilce předem stáhnout na Wi-Fi.
7. Při vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu je potřeba být od Z-BOXu v maximální vzdálenosti 2 metry.
8. V aplikaci je nutné být registrovaný a přihlášený jako příjemce zásilky (adresát uvedený na zásilce). Nelze, abyste z aplikace kamaráda vyzvedl svou zásilku — zásilka je totiž vedena na telefonní číslo.
-
Seznam výdejních míst naleznete zde.
-
Reklamaci podává tzv. oprávněná osoba. Příjemce zásilky se stává oprávněnou osobou až po vyzvednutí zásilky. Pokud je zásilka ve stavu "na cestě", je třeba se obrátit na odesílatele zásilky. Pokud chcete podat reklamaci, využijte prosím reklamační formulář, který vám poradí, jaké náležitosti je třeba nám dodat.
-
K odeslání zásilky vám stačí mobilní telefon a online platební karta.
Nejprve je nutné vytvořit objednávku na přepravu zásilky v naší aplikaci Zásilkovna. To je jediný možný způsob.
Samotné odeslání je v appce na pár kliků:
Stačí zadat jméno příjemce, jeho telefon a e-mail, vybrat cílové výdejní město a popř. doplňkové služby, jako je hodnota zboží a zásilka s dobírkou či službu Ověření věku.
Cenu vidíte přehledně bez skrytých poplatků. Placení je rychlé a bezpečné a probíhá skrze online platební kartu. Po zaplacení je zásilka vložena k nám do systému, což vám potvrdí vygenerované heslo.
Pak už jen stačí zásilku správně zabalit a odnést ji na jedno z našich podacích míst. Obsluze sdělíte heslo a ona vám vygeneruje štítek s čárovým kódem, který nalepíte na svou zásilku.
A to je vše, o zbytek se postaráme my.
-
Přes aplikaci lze podat dva typy zásilek.
Standardní zásilka:
maximální váha 5 kg
maximální délka jedné strany 50 cm
maximální délka součtu tří stran 120 cm (výška, šířka, hloubka)
Nadrozměrná zásilka:
maximální váha 5- 10 kg
maximální délka jedné strany 120 cm
maximální délka součtu tří stran 150 cm
Minimální rozměr obou typů zásilek je 10 cm x 7 cm x 1 cm.
Pozor: V případě, že odesílaná zásilka překročí jeden ze stanovených parametrů, bude vrácena odesílateli bez nároku na vrácení peněz. Více info najdete na našem blogu.
-
V případě, že zásilka překročí jeden ze stanovených parametrů, bude vrácena odesílateli bez nároku na vrácení peněz.
Více info najdete na našem blogu.
-
Heslo pro podání zásilky naleznete v naší aplikaci. Heslo je vygenerováno po jejím zaplacení.
-
Pohyb vaší zásilky můžete sledovat přímo v naší aplikaci anebo zde, a to po zadaní trasovacího čísla.
-
Kontaktní údaje, jako je e-mail či telefonní číslo příjemce zásilky, si nezměníte sám/a. V těchto případech je vám plně k dispozici náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 216 216 516 nebo e-mailu info@zasilkovna.cz.
Připravte si prosím trasovací číslo předmětné zásilky.
-
Pokud jste pouze vytvořili objednávku na přepravu v naší aplikaci a zásilku nám ještě nepředali do přepravy, o nic se nemusíte starat. Zásilka se totiž automaticky do pěti dnů od vytvoření sama vystornuje a na vašem účtu bude zablokovaná částka automaticky odblokována (tzn. peníze se objeví zpět na vašem účtu).
-
Reklamaci prosím zadejte přes náš reklamační formulář. Po vyplnění vás bude e-mailem kontaktovat náš kolega.
-
Nejdříve registrujte svůj podnik přes naše stránky: www.zasilkovna.cz/registrace-pobocky. Poté se vám ozve náš obchodní zástupce a projde s vámi možnosti.
-
Zásilku můžete vydat několika způsoby. Nejčastější způsob výdeje je heslem, které vám nahlásí příjemce zásilky. Po zadání hesla do systému se vám zobrazí "okno výdeje" s informacemi, jako je dobírka či místo uložení. Doporučujeme využít zpracovaný obrázkový návod, který naleznete v adminu v sekci Ostatní → Manuály → Výdej zásilky.
-
Pokud máte problém se zásilkou, prosíme o její nahlášení přes admin. Zásilku si vyhledejte pomocí trasovacího čísla a na konci řádku klikněte na ikonu "nahlásit problém se zásilkou", kam zapište svůj dotaz. Kolegové zásilku prověří a budou vás kontaktovat.
-
Dovolenou si výdejní místo nastavuje samo přímo v adminu, a to nejpozději tři dny před jejím začátkem. Nastavení prověďte přes náš admin v sekci Ostatní → Otevírací doba → Nastavit uzavření výdejního místo.
Pokud dovolenou zadáváte poprvé, nemějte obavy: je to jednoduché a máme pro vás obrázkový návod v sekci Ostatní → Manuály → Různé.
V případě, že potřebujete zadat urgentní změnu na poslední chvíli, je nutné kontaktovat náš zákaznický servis, který je v tu pro vás v těchto nenadálých situacích.
-
Pro úpravu údajů o vašem výdejním místě kontaktujte svého obchodního zástupce.
Zákaznický servis provádí pouze kosmetické úpravy, jako je třeba překlep v názvu provozovny či kontaktní telefonní číslo.
-
Otevírací dobu si nastavíte sami nejpozději tři dny před změnou její platnosti. Je však nutné dodržet stanovené podmínky:
Nastavení proveďte přes náš admin v sekci Ostatní → Otevírací doba → Nastavit uzavření výdejního místo.
Pokud změnu zadáváte poprvé, nemějte obavy: je to jednoduché a máme pro vás obrázkový návod v sekci Ostatní → Manuály → Různé.
V případě, že potřebujete zadat urgentní změnu na poslední chvíli, je nutné kontaktovat náš zákaznický servis, který je v tu pro vás v těchto nenadálých situacích.
-
Pokud evidujete problém s provizemi, obraťte se prosím na svého obchodního zástupce. Případně je vám k dispozici e-mailová adresa provize@zasilkovna.cz.
-
Pohyb vámi odeslané zásilky můžete sledovat přes naši klientskou sekci, anebo zde, a to po zadaní trasovacího čísla.
-
V takovém případě vám zásilku vrátíme.
Pro tyto účely si prosím zvolte výdejní místo pro vratky. Zvolené výdejní místo je nutné uložit v klientské sekci v části Informace o uživateli → Fakturační adresa - úplně dole.
-
Práce v klientské sekci je intuitivní. Po prvním přihlášení se vám spustí průvodce. Průvodce můžete zapnout opakovaně v části Klientská podpora.
Navigační menu je rozděleno do několika částí.
Podat zásilku - zde vytvoříte objednávku na přepravu do všech zemí, kam Zásilkovna doručuje.
Podat reklamačního asistenta - zde můžete vytvořit svému zákazníkovi vytvořit objednávku na Reklamačního asistenta. Systém vygeneruje štítek, který zákazník obdrží e-mailem.
Import zásilek - hromadné podání zásilek, které vám ušetří čas
Rozpracované zásilky - nedokončené objednávky
Podané zásilky - seznam všech zásilek, kde můžete filtrovat pomocí přednastavených filtrů. Dále se zde tisknout štítky na zásilky a dodací list.
Faktury - seznam všech vystavených faktur, které můžete stáhnout v několika formátech — a zároveň zde najdete celní dokumenty
-
Své kontaktní údaje můžete změnit v klientské sekci v části Informace o uživateli → Kontakty.
Další nastavení naleznete v části Fakturační adresa (adresa, DIČ, číslo bankovního účtu pro výplatu dobírek, výdejní místo pro vratky) a v části Odesílatelé lze administrovat informace, které se uvádí na štítku a povolení plateb kartou.
-
Se Zásilkovnou můžete využít více jak 8 000 výdejních míst, zasílat zásilky do 34 zemí světa, a tím oslovit až 300 milionů potenciálních zákazníků.
V České republice nabízíme několik typů výdejních míst — síť kamenných výdejních míst našich partnerů, Z-BOXy a Alzaboxy.
Zároveň máte možnost posílat své zásilky přímo na adresy zákazníků, a to prostřednictvím naší služby Zásilkovna domů. Více informací o konkrétních dopravcích a cenách služeb naleznete v našem webu.
-
Reklamace se podává přes klientskou sekci, kde vyhledáte svoji zásilku, kterou chcete reklamovat. Pomocí ikony vykřičníku se vám otevře předvyplněný reklamační formulář, kam zapíšete reklamaci. Po vyplnění formuláře dostanete potvrzující e-mail s číslem požadavku a my se budeme snažit vaši reklamaci co nejdříve vyřídit.
-
Kyberzločinci se snaží oficiální webové stránky napodobovat co nejdůvěryhodněji. Při bližším zkoumání ale můžete zjistit, že odkaz obsahuje překlepy, formulace, které v daném odkazu nedávají smysl, či záměny písmen a číslic, jako například 1 místo l nebo .cx namísto .cz. Doporučujeme před každým kliknutím na odkaz nebo zadáním osobních údajů kontrolovat danou stránku.
-
Ať už se jedná o podezřelou komunikaci prostřednictvím webových stránek, e-mailu, nebo SMS, nahlaste podvod dané společnosti a také na Policii ČR.
V případě, že se jedná o phishingový útok zneužívající jméno Zásilkovny, napište nám prosím na privacy@zasilkovna.cz nebo přes button "Chci nahlásit phishing" na naší stránce www.zasilkovna.cz/bezpecnost-ochrana-dat.
-
V tomto případě ještě nejsou ohroženy vaše osobní údaje a finanční prostředky, a tedy můžete postupovat stejně jako v předcházejícím bodě.
-
V tomto případě je nutné co nejdříve kontaktovat svou banku a kartu zablokovat, dále pak zrušit veškeré podezřelé transakce a vzniklou situaci oznámit na Policii ČR. Pokud máte u platební karty nastavené vícefaktorové ověřování, např. přes telefon nebo elektronické bankovnictví, určitě nic nepotvrzujte.
-
Převážně se jedná o náhodný výběr e-mailových adres i telefonních čísel, nebo jsou využívány i veřejně dostupné zdroje a databáze kontaktů.
-
Můžete kdykoliv zavolat na naše zákaznické centrum +420 216 216 516 nebo napsat na info@zasilkovna.cz, kde vám poradí a případně potvrdí, zda webová stránka, e-mail či SMS skutečně pochází od Zásilkovny.
Nejčastější otázky a odpovědi
Filtrovat téma:
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Volejte +420 216 216 516
Provozní doba: Po-Pá 8:00-18:00
Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega Z-BOT.
Pište na info@zasilkovna.cz
Ve všední dny vám odpovíme do 24 hodin od přijetí e-mailu.
Naši kolegové reagují v pracovní dny od 8:00 do 18:00.
Zeptejte se online
Stačí kliknout na červenou ikonku bubliny vpravo dole.
Je to rychlé, pohodlné a odpověď budete mít raz dva.