Jsme tu, abychom pomohli

Najdete tady odpovědi na své otázky, užitečné informace i praktické návody.

Mohlo by vás zajímat

Kde je moje zásilka?

Cestu zásilky můžete sledovat už od chvíle, kdy nám ji e-shop předá do přepravy. Na webu nebo přímo v mobilní aplikaci.

Prodloužení úložní doby zásilky

Nestíháte si zásilku vyzvednout? Žádný problém. Úložní dobu snadno prodloužíte přímo v mobilní aplikaci.

Mobilní aplikace Zásilkovna

Přes naší appku můžete odesílat, přijímat nebo sdílet zásilky. Nabízí i možnost sledování zásilky, platby dobírky a mnohem víc.

Posílejte zásilky se Zásilkovnou

Odesílejte zásilky na pár kliknutí, jednoduše přes naši mobilní aplikaci. Podací místa najdete na každém rohu.

Co umí vyhledávač výdejních míst

Využíváním výdejních míst podporujete lokální podnikatele, které třeba už i osobně znáte. Dělá to radost nám i vám.

Rozměry zásilek

Odesíláte zásilku? Mrkněte na užitečné informace ke správnému balení, rozměrům a váhovým limitům.

Návody jednoduše

Vyzvedněte, zabalte, pošlete a sdílejte zásilku jednoduše díky video návodům.

Jak vyzvednout zásilku v Z-BOXu?

Jak používat aplikaci Zásilkovna pro snadné vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu a platby na dobírku.

Jak na podání zásilky přes Z-BOX?

Jakou zásilku můžete poslat?

Jak správně zabalit zásilku?

Nejčastější dotazy

Máte ještě otázky?

Napište nám

Živý chat

Náš plechový kolega ZET vám rád pomůže

Zákaznický servis

Zavolejte nám +420 216 216 516

Reklamace

Reklamaci podejte přes náš reklamační formulář

Napište nám

Živý chat

Náš plechový kolega ZET vám rád pomůže

Zákaznický servis

Zavolejte nám +420 216 216 516

Reklamace

Reklamaci podejte přes náš reklamační formulář

Co by vám nemělo uniknout

Plánovaná údržba systémů 3. 8. 2024: Upozorňujeme na omezenou dostupnost našich služeb

V sobotu 3. 8. 2024 se vrhneme na velkou údržbu našich systémů. V sobotu od 18:00 do neděle cca 10:00 z tohoto důvodu nebude možné podávat nebo vyzvedávat zásilky ze Z-BOXu, trasovat zásilky nebo využívat naši klientskou sekci. Čeho konkrétně se omezení týkají, nalezete přehledně v tomto článku. Kdy údržba proběhne: 3. 8. 2024 od

26. 7. 2024 7:10

Číst dále
Vyhledávání rychlostí blesku a další vychytávky nově na stránce zákaznického servisu

Rychlé vyhledávání, přehled aktuálních témat a videonávody: to vše jsme si pro vás připravili na vylepšené stránce zákaznického servisu. Je pro nás důležité, abyste vždy snadno a rychle našli všechno, co potřebujete i co vás zajímá.  1. Box pro vyhledávání FAQs Jednou z nových funkcí je box pro vyhledávání důležitých informací a nejčastěji pokládaných otázek.

10. 7. 2024 9:25

Číst dále
Slovinsko: změna zpětné adresy

Vážení partneři, zpětná adresa, kterou vaši slovinští zákazníci využívají pro služby zpětná zásilka a reklamační asistent, bude mít od 15. 4. 2024 novou podobu. Prosíme vás proto o předání informace na vaše zákazníky a o úpravu adresy v rámci vašich webů, dokumentů zpětné logistiky apod. Novou adresu můžete používat již nyní. Nové znění zpětné adresy

8. 7. 2024 12:34

Číst dále