Jak začít

Plácli jsme si a vy začínáte posílat zboží se Zásilkovnou? Mrkněte na naše tipy, jak náš systém implementovat a jak dát o novince vědět vašim zákazníkům.

Alensa

3 kroky, jak zprovoznit Zásilkovnu ve vašem e-shopu

Pojďme to spustit

Máte-li krabicové řešení e-shopu (např. Shoptet), implementace Zásilkovny bude velmi snadná. Stačí pár kliknutím v adminu e-shopu. V případě, že disponujete složitějším e-shopovým řešením navrženým na míru, pak vám s implementací pomůže správce nebo programátor. Na Zásilkovnu se napojíte prostřednictvím API a obratem můžete začít využívat všech výhod! Nabízíme vám různé možnosti, jak si systém přizpůsobit, aby vše sedělo na míru vašemu obchodu.

Delivery

Vyhledávač výdejních míst dělá zázraky

Nemáte krabicové řešení e-shopu? Doporučujeme přidat si ručně vyhledávač výdejních míst neboli widget. Přes něj si zákazníci snadno vyberou výdejní místo, které mají po ruce. Vyhledávač umožňuje i filtrování výdejních míst - například podle otevírací doby o víkendu, možnosti platit kartou, bezbariérového přístupu či volných kapacit. Údaje o výdejních místech denně aktualizujeme, a vaši zákazníci tak vždy najdou výdejní místo, které vyhovuje jejich požadavkům. A nakoupí!

Aktualizujte nákupní košík

Napište k Zásilkovně stručný popis dopravy zboží. Může to být třeba “Doručení již do druhého dne na vybrané výdejní místo Zásilkovny ve vašem okolí” nebo “Objednávku vám doručíme na vybrané výdejní místo. Jakmile bude zboží na výdejním místě připraveno k vyzvednutí, dostanete info SMS a e-mailem”. Přidejte i logo, které zákazníkovi na první pohled umožní identifikovat oblíbeného přepravce.

Shop

Dejte zákazníkům vědět, že máte Zásilkovnu!

4 tipy, jak prezentovat možnost dopravy ve vašem e-shopu

Podle průzkumu společností Shoptet a Zboží.cz je Zásilkovna nejoblíbenější způsob přepravy. Tak dejte vašim zákazníkům vědět, že u vás mají možnost doručení zboží na výdejní místa!

01

Přidejte banner na hlavní stránku

Informujte zákazníky přímo na homepage e-shopu, že doručujete přes Zásilkovnu. Ihned tak budou vědět, že nabízíte nejlevnější způsob přepravy na trhu, a s nadšením se vrhnou do nákupu!

02

Vsaďte na pop-up okno

Je Zásilkovna ve vašem e-shopu novinka? Informujte o ní zákazníky hned po tom, co přijdou na váš web. Vyskakovací pop-up okno je zaujme a upozorní, že mají ve vašem obchodě ještě větší možnosti. A jak může takové pop--up okno vypadat?

Tlačítko “Jak to funguje” pak bude směřovat na informační podstránku o dopravě přes Zásilkovnu.

03

Vytvořte podstránku o Zásilkovně

Informujte zákazníky, jak Zásilkovna funguje, a že je služba rychlá, komfortní a jednoduchá. Vaši zákazníci jistě ocení, když jim přiblížíte proces doručení a popíšete, jaké benefity jim Zásilkovna přináší. Ideální je k tomu speciální podstránka s adresou ve tvaru "nazevvasehoeshopu.cz/zasilkovna".

Abychom vám to usnadnili, připravili jsme pro vás text, který můžete jednoduše zkopírovat. Snadnější už to být nemůže!

Jak Zásilkovna funguje?

  • V košíku zvolte dopravu na výdejní místo Zásilkovny.

  • Ve vyhledávači výdejních míst najděte to, které máte po ruce. K dispozici je vám více než 4 000 výdejních míst i samoobslužná bezkontaktní výdejní místa Z-BOX.

  • Objednávka na výdejní místo dorazí zpravidla už na druhý den.

  • Jakmile bude objednávka na zvoleném výdejním místě připravena, Zásilkovna vám pošle informační e-mail a SMS s heslem pro vyzvednutí.

  • Na výdejním místě stačí jen nahlásit heslo. Pro zásilku můžete poslat kohokoliv - stačí, když mu heslo předáte.

  • Případnou dobírku můžete uhradit přímo na výdejním místě, a to buď hotově, anebo kartou.

  • Kde se vaše objednávka právě nachází, zjistíte jednoduše ve Sledování zásilky.

  • Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní.

  • Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Zásilkovna, kde můžete sledovat pohyb zásilky, prodloužit si úložní dobu až na 21 dní či zaplatit dobírku.

  • Se Zásilkovnou je jednoduché i vrácení zboží: stačí zadat vratku do mobilní aplikace nebo využít nalepovací štítek, který vám od nás přijde v zásilce. Zásilku pak odnesete na nejbližší podací místo Zásilkovny a je hotovo!

04

Přidejte si Zásilkovnu na Heureka.cz a Zboží.cz

E-shopy, které jsou registrované na portálech Heureka.cz a Zboží.cz a doručují přes Zásilkovnu, mohou v detailu produktu prezentovat možnost dopravy na naše výdejní místa. Zákazníci tak již při výběru zboží na srovnávači dostanou informaci, že váš obchod doručuje přes Zásilkovnu. A třeba právě to pro ně bude rozhodovací faktor k nákupu!

A video placeholder

Chcete dát o vašem e-shopu vědět?

Připravme společně soutěž, dny výhodné dopravy, speciální nabídku nebo jinou marketingovou akci! Dejte nám vědět a určitě něco vymyslíme.

Marketing

Marketingová spolupráce

E-mail

marketing@zasilkovna.cz