Blog

Zásilkovna zvítězila v 8. ročníku soutěže Nejdůvěryhodnější značka 2022 v kategorii Balíkové služby

14. 11. 2022 11:50

Zásilkovna se stala vítězem v soutěži Nejdůvěryhodnější značka 2022 v kategorii Balíkové služby. Vítězné značky vzešly z rozsáhlého průzkumu uskutečněném na reprezentativním panelu čtyř tisíc českých respondentů. Ocenění za Zásilkovnu převzal na slavnostním vyhlášení marketingový ředitel mateřské společnosti Packeta, Milan Šmíd. Akci pořádá již osmým rokem společnost ATOZ Marketing Services.

„Ocenění Nejdůvěryhodnější značky 2022 v kategorii balíkových služeb je pro nás potvrzením, že nás zákazníci vnímají pozitivně, mají naši značku rádi a důvěřují nám. My si jejich podpory velmi vážíme. Budeme se i nadále snažit být naší nejlepší verzí a přicházet s produkty a službami, které lidem ulehčují život.”
Milan Šmíd
marketingový ředitel skupiny Packeta

Před námi je nyní nejnáročnější období v roce – vánoční sezóna, na kterou se pečlivě připravujeme celý rok. Věříme, že i letos našim zákazníkům a partnerům potvrdíme, že vložili důvěru do správné firmy. Děkuji také všem kolegům za jejich tvrdou práci, kterou dělají dobře a toto ocenění je toho důkazem,“ dodává Milan Šmíd.

Marketingová soutěž Důvěryhodná značka je osmým rokem pořádána společností Atoz Marketing Services, která se zabývá B2B komunikací v oblastech retailu, logistiky, obalového průmyslu a farmacie. V nezávislém průzkumu bylo osloveno 4 000 respondentů, kteří hodnotili přes devět set značek z devadesáti kategorií nejrůznějších oblastí, jako jsou služby, poskytovatelé energií, drogerie, potraviny a mnoho dalších.

Kam dál? Přečtěte si další tiskové zprávy


Sdílet:

Rubriky