Blog
Rubriky
Ocenění v Křišťálové lupě 2019
Uspěli jsme v Křišťálové Lupě. Vyhráli jsme v kategorii E-commerce inspirace, druhá místa jsme získali v kategorii Osobnost roku a Internetové obchodování. Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, obdržela v rámci 14. ročníku ceny českého internetu Křišťálová Lupa 2019 nejvíce hlasů odborné poroty a získala první místo v kategorii E-commerce inspirace. Porota také vysoce ohodnotila zakladatelku Zásilkovny a první
Pomohli jsme realizovat výtvarnou výzdobu pro oddělení dětské neurologie v Motole
Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, věnovala částku 100 000 korun Nadačnímu fondu Zdeňky Žádníkové a pomohla tak realizovat rozsáhlou výtvarnou výzdobu lůžkového oddělení dětské neurologie Fakultní nemocnice Motol. „Jsem moc ráda, že jsme mohli přispět na tak skvělou věc a pomoci zpříjemnit prostředí dětské neurologie motolské nemocnice. Věřím, že nádherná výtvarná výzdoba pomůže k příjemnějšímu trávení
Zásilkovánoce – jak jsme dělali kampaň
Podívejte se na to, jak vznikala naše kampaň Zásilkovánoce. Celý listopad vracíme našim zákazníkům zpět hodnotu jejich nákupu. Stačí nakoupit online a jako dopravce zvolit právě Zásilkovnu. Kampaň pro nás realizovala v rekordně krátkém čase agentura Social Park. https://www.youtube.com/watch?v=3Xlqmw7sSlg&t= Zásilkovánoce
Vánoční provoz v Zásilkovně
O Vánocích je naší prioritou, aby Vaši zákazníci dostali objednané dárky pod stromeček včas. Proto Vám přinášíme důležité informace ohledně našeho provozu v tomto období. Doporučené podání zásilek Pro včasné doručení po ČR radíme Vaše zásilky podat na našich podacích místech nejpozději 17. 12. 2019. Pokud podáváte zásilky na depu nebo pomocí svozů, pak můžete
Spouštíme kampaň Zásilkovánoce a zabalili jsme Vánoce dočervena
Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, spouští reklamní kampaň Zásilkovánoce. Cílem kampaně je podpořit využívání Zásilkovny jako dopravce při předvánočních nákupech a navýšit počet stažení a používání mobilní aplikace. V rámci kampaně přejmenovala Zásilkovna Vánoce na Zásilkovánoce a vybrané dárky zabalila do firemní červené barvy. Součástí je také soutěž: každý, kdo nakoupí na vybraném e-shopu a zvolí
E-commerce Ples 2020
Srdečně Vás zveme na druhý ročník E-commerce Plesu, jedinečnou a luxusní akci roku 2020, kterou vám přináší Zásilkovna. Loňský ročník se neskutečně vydařil a my plánujeme posunout laťku zážitků o několik řádů výše. U toho rozhodně nesmíte chybět! Tématem plesu je budoucnost, která nás provede celým večerem. Můžete se tedy těšit na zajímavé technologie a
Zásilkovna otevřela nové depo v Ostravě, již třetí v letošním roce
Společnost Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, otevřela nové logistické centrum v Ostravě. V letošním roce je to po Praze a Hradci Králové již třetí nové depo Zásilkovny. Hlavním cílem otevírání nových distribučních center je zvýšit efektivnost svozů a rozvozů zásilek a zlepšit servis pro zákazníky. Průměrná kapacita ostravského depa je 350 000 přepravených zásilek měsíčně, během sezóny se
Nová klientská sekce
Díky důvěře našich klientů se Zásilkovna se dostala mezi největší logistické hráče nejen v ČR, ale dnes i v zahraničí. Snažíme se držet vysoký standard našich služeb a posouvat je stále dál. S tím je spojen i koncept naší moderní klientské sekce, jejíž funkce byly vyvinuty s výhledem na potřeby našich klientů v budoucnu. Mezi hlavní vylepšené
Zásilkovna otevřela po Praze nové depo také v Hradci Králové.
Společnost Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, otevřela nové logistické centrum v Hradci Králové – Březhradě. Průměrná kapacita depa je 500 000 přepravených zásilek měsíčně. Jeho celková rozloha je téměř 2000 m2. Depo je vybaveno nejmodernějšími technologiemi jako jsou online čtečky nebo kamerové a bezpečnostní systémy. V novém logistickém centru bude pracovat 60 lidí. V letošním
Zásilkovna pro Národní galerii Praha
Zásilkovna podpořila benefiční aukci Nadace Via, jejímž cílem bylo pomoci výstavní a vzdělávací činnosti Národní galerie Praha. Unikátní projekt, který se uskutečnil 9. září u příležitosti výstavy Francouzský impresionismus: Mistrovská díla ze sbírky Ordrupgaard, podpořili také například grafický designér Aleš Najbrt či český lihovarník Martin Žufánek. Dražbu organizovala Nadace Via ve spolupráci s Národní galerií