Vracení zboží je se Zásilkovnou hračka

Máme pro vás dvě jednoduchá řešení vracení zásilek. Zásilkovna je synonymem pro jednoduchost - a platí i to pro vracení zboží od vašich zákazníků. Nesedí? Nelíbí? Pak zákazník jednoduše zboží zabalí a zanese na podací místo Zásilkovny, které má po ruce.

Zpětná zásilka

První možností, jak zákazník může vrátit zboží do e‑shopu, je tzv. Zpětná zásilka. Jak to funguje?

01

Zákazník vhodně zabalí vracené zboží a do zásilky případně přidá vratkový formulář dodaný e-shopem.

02

Zásilku odnese na jakékoliv podací místo Zásilkovny.

03

Obsluze nahlásí 8místný vratkový kód jedinečný pro daný e-shop (tzv. identifikátor).

04

Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.

05

Zásilku si na podacím místě vyzvedne náš kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.

Ceník zpětných zásilek

  • Belgium Belgie
  • Bulgaria Bulharsko
  • Czech Republic Česká republika
  • Denmark Dánsko
  • Estonia Estonsko
  • France Francie
  • Croatia Chorvatsko
  • Italy Itálie
  • Lithuania Litva
  • Latvia Lotyšsko
  • Hungary Maďarsko
  • Germany Německo
  • Netherlands Nizozemsko
  • Poland Polsko
  • Portugal Portugalsko
  • Austria Rakousko
  • Romania Rumunsko
  • Greece Řecko
  • Slovenia Slovinsko
  • Slovakia Slovensko
  • Spain Španělsko

Zpětná zásilka Česká republika

Cena
od 47 Kč

Způsob doručení

Všechna podací místa Zásilkovny

  • Služba je pro zákazníka zdarma

  • Zákazník získává potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží e-shopem zpět

  • Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru vašemu e-shopu

  • Identifikátor najdete po přihlášení v klientské sekci (Informace o uživateli > Správa kódů pro zpětné zásilky), nikdy se nemění a zůstává stále stejný pro všechny vaše zákazníky

  • ČR, Slovensko a Maďarsko: Zákazník přinese zásilku na podací místo a nadiktuje vámi zaslaný identifikátor obsluze. O ostatní se postaráme my!

  • Ostatní země: Zákazník zašle zásilku poštou či jiným místním dopravcem na zpětnou adresu Zásilkovny v dané zemi. Do adresy je třeba uvést vámi zaslaný identifikátor. Zásilku je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo jiného neprůhledného balení. Pozor: zákazník nesmí odeslat zásilku na dobírku! V takovém případě nebude zásilka z naší strany převzata.

Reklamační asistent

Druhou možností, jak zákazník může vrátit zboží do e‑shopu, je prostřednictvím tzv. Reklamačního asistenta. Jak to funguje?

01

Zákazník vhodně zabalí vracené zboží a do zásilky případně přidá vratkový formulář dodaný e-shopem.

02

Na zásilku nalepí štítek. Ten mu buď pošlete společně se zásilkou, anebo si jej vytiskne a nalepí pomocí průhledné pásky.

03

Zásilku opatřenou štítkem odnese na jakékoliv podací místo Zásilkovny.

04

Obsluha štítek naskenuje a zásilku tak vloží do systému.

05

Zásilku si na podacím místě vyzvedne náš kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.

Tip: Předali jste zákazníkovi štítek v elektronické podobě a on nemá možnost si jej vytisknout? Pak postačí sdělit na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedeno, a obsluha štítek vytiskne.

  • Belgium Belgie
  • Bulgaria Bulharsko
  • Czech Republic Česká republika
  • Denmark Dánsko
  • Estonia Estonsko
  • France Francie
  • Croatia Chorvatsko
  • Italy Itálie
  • Lithuania Litva
  • Latvia Lotyšsko
  • Hungary Maďarsko
  • Germany Německo
  • Netherlands Nizozemsko
  • Poland Polsko
  • Portugal Portugalsko
  • Austria Rakousko
  • Romania Rumunsko
  • Greece Řecko
  • Slovenia Slovinsko
  • Slovakia Slovensko
  • Spain Španělsko

Zpětná zásilka Česká republika

Cena
od 47 Kč

Způsob doručení

Všechna podací místa Zásilkovny

  • Služba je pro zákazníka zdarma

  • Zákazník získává potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží e-shopem zpět

  • Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru vašemu e-shopu

    Systémy zasílání štítku
    s čárovým kódem zákazníkovi:

Potřebujete poradit?

V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností ke službám Zpětná zásilka nebo Reklamační asistent kontaktujte svého obchodního zástupce nebo kontaktujte obchodní oddělení e-mailem.

Obchodní oddělení

Zpětná logistika zásilek

Telefon

+420 216 216 516

E-mail

obchod@zasilkovna.cz