Zpětná zásilka
01
02
03
04
05
Ceník zpětných zásilek
Belgie
Bulharsko
Česká republika
Estonsko
Francie
Chorvatsko
Itálie
Litva
Lotyšsko
Maďarsko
Německo
Nizozemsko
Polsko
Portugalsko
Rakousko
Rumunsko
Řecko
Slovinsko
Slovensko
Španělsko
Zpětná zásilka Česká republika
Všechna podací místa Zásilkovny
Služba je pro zákazníka zdarma
Zákazník získává potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží e-shopem zpět
Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru vašemu e-shopu
Identifikátor najdete po přihlášení v klientské sekci (Informace o uživateli > Správa kódů pro zpětné zásilky), nikdy se nemění a zůstává stále stejný pro všechny vaše zákazníky
ČR, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko: Zákazník přinese zásilku na podací místo a nadiktuje vámi zaslaný identifikátor obsluze. O ostatní se postaráme my!
Ostatní země: Zákazník zašle zásilku poštou či jiným místním dopravcem na zpětnou adresu Zásilkovny v dané zemi. Do adresy je třeba uvést vámi zaslaný identifikátor. Zásilku je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo jiného neprůhledného balení. Pozor: zákazník nesmí odeslat zásilku na dobírku! V takovém případě nebude zásilka z naší strany převzata.
Reklamační asistent
01
02
03
04
05
Tip: Předali jste zákazníkovi štítek v elektronické podobě a on nemá možnost si jej vytisknout? Pak postačí sdělit na pobočce trasovací číslo, které je na štítku uvedeno, a obsluha štítek vytiskne.
Belgie
Bulharsko
Česká republika
Estonsko
Francie
Chorvatsko
Itálie
Litva
Lotyšsko
Maďarsko
Německo
Nizozemsko
Polsko
Portugalsko
Rakousko
Rumunsko
Řecko
Slovinsko
Slovensko
Španělsko
Zpětná zásilka Česká republika
Všechna podací místa Zásilkovny
Služba je pro zákazníka zdarma
Zákazník získává potvrzení o podání zásilky i potvrzení o přijetí zboží e-shopem zpět
Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru vašemu e-shopu
Systémy zasílání štítku
s čárovým kódem zákazníkovi:
Potřebujete poradit?