Objednali jste si zásilku do Z-BOXu a zajímá vás, co se bude dít, pokud bude jeho kapacita obsazená? V takovém případě provedeme opětovný pokus o doručení, případně obdržíte do e-mailu výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa. Je pro nás důležité, abyste zásilku měli co nejdříve u sebe.
Co se stane s vaší zásilkou, když je Z-BOX obsazený?
Pokud je v době doručování Z-BOX obsazený, zásilka se vrátí na depo.
Další pracovní den dojde k opětovnému pokusu o doručení.
Jestliže ani druhý pokus o doručení není úspěšný, vrací se zásilka opět na depo.
Zákazník obdrží e-mailem výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa. To je potřeba zvolit ten den od doručení do 21:59.
Další pracovní den je zásilka doručena na výdejní místo, které si příjemce vybral.
Co když náhradní výdejní místo nevyberete?
Zásilka bude automaticky přesměrovaná na blízké výdejní místo. Naším cílem je, aby všichni zákazníci měli své radosti co nejdříve u sebe.
Mrkněte na příklad e-mailu ohledně přesměrování zásilky: