Blog

Co nepodcenit při expanzi do zahraničí?

6. 9. 2021 11:44

Načerpejte rady v online Export Academy

Jak se připravit se svým e-shopem na expanzi na zahraniční trhy, jak lokálně budovat značku, nebo jak podpořit další růst vašeho byznysu. Rady a zkušenosti e-commerce expertů firem, jako jsou Expandeco, Heureka nebo Shopsys, nabídne jedinečný online vzdělávací program Export Academy, který startuje ve čtvrtek 9. září.

Série čtyř webinářů, na které se můžete těšit během čtyř zářijových čtvrtků, vás provede celým procesem expanze, a je určena pro všechny e-shopy, které mají chuť svůj byznys posunout na další úroveň. Zásilkovna je hrdým partnerem této vzdělávací akce.

Export Academy se zaměřuje na země CEE regionu. Program pro všechny úspěšné česko-slovenské e-shopy připravila společnost Expandeco ve spolupráci s partnery jako Heureka Group, Zásilkovna, Acomware, Shopsys a Legitas.

Zkušení lidé z oboru

Série online vzdělávacích webinářů představí hned několik expertů na online byznys působících v prostředí e-commerce a online marketingu. O svoje bohaté know-how se během čtyř zářijových čtvrtků podělí známé B2B osobnosti jako Martin Slavětínský z největšího nákupního portálu a srovnávače cen Heureka Group, experti na expanzi Filip Minár a Tomáš Růžička z Expandeco, Ondřej Chvojka a Dušan Smoljak z digitální agentury pro e-shopy Acomware, Pavel Němeček a Pavel Paradýs z kreativní agentury Blueglue spadající pod Acomware, Vašek Macíček z open source e-commerce platformy Shopsys a obsah doplní i dámy Petra Stupková z advokátní kanceláře Legitas či Andrea Tesáková jako vedoucí oddělení překladů a lokalizace podnikání z Expandeco.

Témata Export Academy 2021

Export Academy se především zaměřuje na trhy střední a východní Evropy. Jak překonat silný lokálpatriotismus a neochotu maďarských zákazníků nakupovat ze zahraničí? Jak efektivně přesvědčit rumunské nebo slovinské zákazníky k dokončení objednávky v nákupním košíku? Jak zaujmout svým e-shopem na vysoce přesyceném německém trhu? Jak si udržet věrnost náročných zákazníků z Rakouska? Nebo jak se prosadit na stále poměrně málo prozkoumaném ukrajinském či bulharském trhu?

Každá ze zemí za našimi e-commerce hranicemi stále nabízí českým a slovenským e-shopům hodně možností jak prorazit a podnikat ziskově, čehož důkazem jsou i úspěšné příběhy organizátorů ExportAcademy.cz, o které se s vámi rádi podělí. Ještě před vstupem na nový trh je důležité nejen plánování kompletní lokalizace, nastavení logistiky, ale také poznání specifik cílové země včetně právní a daňové agendy. A všem těmto tématům se budete s rámci Akademie věnovat.

Program akademie je během 4 čtvrtků rozdělený do 4 kapitol expanze e-shopu:

9. 9.: Před expanzí do zahraničí
16. 9.: První kroky na novém trhu
23. 9.: Lokální budování značky
30. 9.: Růst e-shopu za hranicemi

Celým programem vás bude ze studia provázet moderátor Tomáš Vrtík, CEO & Partner společnosti Expandeco. Díky jeho bohatým e-commerce zkušenostem se postará i o zodpovězení těch nejzásadnějších otázek a pomůže v hledání řešení nejčastějších problémů, které e-shopy při jejich expanzi dokážou potrápit.

Účastníci budou mít možnost diskutovat na téma expanze a vyměňovat si tak vzácné zkušenosti či kontakty s dalšími majiteli e-shopů a klást otázky po každé přednášce i během závěrečné panelové diskuse se všemi řečníky. Každý absolvent akademie si kromě praktických vědomostí, kompletního záznamu přednášek a obsahu všech prezentací navíc virtuálně odnese také unikátní diplom s hodnotnými cenami a nabídkami od partnerů akademie.


Sdílet:

Rubriky