Blog

Samsung A53 a A33: omezení výdeje zásilek ze Z-BOXů

18. 7. 2023 7:17

AKTUALIZACE 3. 8. 2023:

Samsung A53 a A33: Z-BOXy už můžete využívat naplno

Máme skvělou zprávu: technická chyba byla vyřešena! Stáhněte si novou aktualizaci Samsungu a můžete opět posílat a vyzvedávat vaše zásilky i přes Z-BOXy.

Máte mobilní telefon Samsung řady A53 nebo A33? Pak pro vás máme důležité upozornění: u těchto telefonů po upgradu ze strany Samsungu evidujeme technickou chybu, která způsobuje, že telefony špatně komunikují s našimi Z-BOXy. Majitelé telefonů tak mají potíže s vyzvednutím své zásilky ze Z-BOXu a s podáním zásilky přes Z-BOX. Na odstranění chyby společně s techniky ze společnosti Samsung intenzivně pracujeme.

Majitelům telefonů Samsung A53 a A33 v tuto chvíli doporučujeme využívat naše kamenná výdejní místa nebo doručení na adresu. Po odstranění potíží vás budeme informovat prostřednictvím notifikace.

Jak postupovat, když už máte zásilku na cestě do Z-BOXu

Vlastníte Samsung A53 či A33 a objednali jste si balík s doručením do Z-BOXu? Pak prosím využijte jedno z těchto řešení:

1. Nasdílejte zásilku někomu s jiným mobilem

Jakmile bude vaše zásilka doručena do Z-BOXu, můžete ji nasdílet osobě s jiným telefonem (mimo Samsung A53 a A33), která zásilku vyzvedne za vás. Tato osoba musí mít v mobilu nainstalovanou aplikaci Zásilkovna. Jak jí sdílet zásilku?

  1. Otevřete si appku Zásilkovna. U doručené zásilky klikněte na tři tečky.
  2. Zobrazí se vám možnost Sdílet zásilku.
  3. Zvolte příjemce – tedy osobu, s níž chcete zásilku sdílet, a vyberte, jakou cestou jí odešlete údaje k zásilce (např. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail…).

Váš parťák, s nímž zásilku sdílíte, pak obdrží notifikaci s údaji o zásilce, přidá si ji do appky a bude ji moci vyzvednout ze Z-BOXu za vás. Vy ani nemusíte být poblíž, sdílení a vyzvednutí lze učinit bez osobního kontaktu.

Sdílení zásilky je nejrychlejší řešení a umožní vám vyzvednout zásilku ze Z-BOXu hned v den, kdy vám bude doručena.

2. Požádejte o přesměrování zásilky na výdejní místo

Majitelům telefonů Samsung A53 a A33 se zásilkou v Z-BOXu posíláme notifikace s upozorněním na technickou chybu a výzvou k přesměrování zásilky.

Pokud nechcete sdílet zásilku s jinou osobou, kontaktujte naši zákaznickou linku (po-pá 8:00-18:00) a nechte si zásilku přesměrovat ze Z-BOXu na vámi vybranou kamennou pobočku. Jak na to? Máte dvě možnosti:

  1. Vyplňte náš kontaktní formulář (zvolte Příjemce → Přesměrování zásilky). Vaše zpráva se tak dostane přímo ke kolegům, kteří mají na starost přesměrovávání zásilek.
  2. Zavolejte nám na tel. číslo +420 216 216 516 a postupujte podle informací v telefonu.

Upozorňujeme, že kolegové ze zákaznického servisu jsou k dispozici pouze v pracovní dny od 8:00 do 18:00 hod.

Skvělá zpráva: prodloužená úložní doba

Všem uživatelům mobilů Samsung A53 a A33, kterým dorazí zásilka do Z-BOXu, automaticky prodlužujeme úložní dobu zásilky o 7 dnů (pouze u zásilek, které ještě nebyly prodlouženy). Na vyzvednutí vaší zásilky i vyřešení případného přesměrování tak budete mít dostatek času. 

3. Vypůjčte si jiný mobilní telefon

Máte v rodině nebo mezi blízkými někoho s jiným chytrým telefonem, než je Samsung A53 či A33? Pokud má navíc v mobilu appku Zásilkovna, není nic jednoduššího, než společně vyrazit k Z-BOXu, kde na vás čeká vaše zásilka, přihlásit se do appky v zapůjčeném telefonu pod vašimi přihlašovacími údaji a vyzvednout zásilku.

Na řešení potíží intenzivně pracujeme

Ihned poté, co jsme potíže o vybraných telefonů Samsung zaznamenali, kontaktovali jsme společnost Samsung a již společně pracujeme na řešení. 

Na straně Samsung byl diagnostikován problém na BLE přijímači zmíněných modelů telefonů. Technici ze společnosti Samsung již mají připravenou opravu, která by měla být součástí příští aktualizace. Jakmile budou mít informace o plánu spuštění aktualizace, bude nás Samsung informovat. Obratem předáme info i na vás.

Moc děkujeme za pochopení a omlouváme se za způsobené komplikace.

Tým Zásilkovny


Sdílet:

Rubriky