Platí se za službu sdílení zásilky nějaký poplatek?
Ne, služba je bezplatná. Sdílet zásilku můžete zcela zdarma.
Můžu sdílet zásilku i bez aplikace?
Ne, ke sdílení je appka potřeba. K vyzvednutí zásilky na kamenné pobočce příjemce sice aplikaci nutně nepotřebuje (heslo k výdeji dorazí e-mailem či SMSkou), ale pokud chce sdílet zásilku, je aplikace nezbytností. Ze Z-BOXu pak probíhá vyzvednutí čistě prostřednictvím aplikace, takže i v tomto případě je nezbytné appku v mobilu mít.
Mám při zadávání údajů trasovací číslo zásilky uvádět s písmenem Z na začátku, anebo bez něj?
Možné jsou obě varianty. Systém trasovací číslo uzná se zetkem i bez něj.
Někdo mi sdílel zásilku doručenou do Z-BOXu, vidím ji v přehledu mých zásilek, ale Z-BOX se nechce otevřít. Co teď?
Ujistěte se, že stojíte před správným Z-BOXem a máte zapnutý Bluetooth a polohové služby na telefonu. Jen tak se Z-BOX správně spáruje s telefonem. Více zde
Můžu jako náhradní příjemce zásilky vyzvednout zásilku na jiném výdejním místě či v jiném Z-BOXu?
Ne, zásilku lze vyzvednout pouze v tom výdejním místě, které je uvedeno jako cílové ve výzvě pro vyzvednutí zásilky. V případě požadavku na přesměrování zásilky na jiné výdejní místo je potřeba kontaktovat náš zákaznický servis. Učinit tak může majitel zásilky (původní příjemce).