Módní platforma Zalando spustila online kampaň, která promuje doručení objednávky přes Zásilkovnu. Populární e-shop s módou byl založen v Německu v roce 2008. Čeští zákazníci mohou na zalando.cz nakupovat od roku 2018. Letos je to vůbec poprvé, co Zalando ve svých reklamních spotech určených pro tuzemský trh propaguje konkrétního obchodního partnera.
![](https://blog.zasilkovna.cz/wp-content/uploads/2022/06/Hnet-imagen.gif)
Zalando rozšířilo díky spolupráci se Zásilkovnou možnosti doručení o výdejní místa a populární Z-BOXy: zákazníkům Zalanda je k dispozici 5 000+ kamenných poboček Zásilkovny a více než 2 500 výdejních boxů. Doručení přes Zásilkovnu je přitom zdarma, a to při nákupu nad 299 Kč. Zdarma je i případné následné vrácení zboží přes Zásilkovnu.
„V Zalandu si uvědomujeme místní charakteristiky každého z 23 trhů, na kterých působíme, a jedinečnosti našich více než 46 milionů zákazníků, které oblékáme od hlavy až k patě. Našim zákazníkům aktivně nasloucháme a reagujeme na jejich přání a potřeby za pomoci silných lokálních partnerů, jako je právě Zásilkovna. Tímto novým partnerstvím nám navíc bude umožněno ještě dále rozšířit naši nabídku na českém trhu a dosáhnout maximálního pohodlí pro naše zákazníky,“ uvedl v tiskové zprávě vydané při spouštění spolupráce Daniel Rogiński, generální manažer Zalanda pro Polsko a Českou republiku.