A právě z toho důvodu, abyste si mohli náhradní výdejní místo zvolit sami a tato pobočka plně splňovala vaše požadavky, jsme v prosinci zavedli skvělou novinku. Nyní vám v případě dvou neúspěšných pokusů pošleme notifikaci s výzvou, abyste si sami vybrali pobočku pro doručení.
- Zákazník si zvolil doručení zásilky do vybraného boxu (Z-BOX či AlzaBox).
- V případě dvou neúspěšných pokusů o doručení do zvoleného boxu pošleme zákazníkovi e-mail s odkazem na vyhledávač výdejních míst, v němž si zákazník sám může zvolit pobočku pro doručení.
- Notifikace přijde zpravidla po 16. hodině v den, kdy došlo ke druhému pokusu o doručení.
- Od této chvíle má zákazník několikahodinový prostor pro volbu výdejního místa dle svých preferencí.
- Následující pracovní den budeme zásilku doručovat na zvolené výdejní místo.
Nebudete tedy muset řešit případné přesměrování zásilky s naší zákaznickou podporou a nedojde tak ke zbytečnému zdržení a prodlevě v doručení zásilky o další pracovní den. 98 % zásilek doručíme na zvolené výdejní místo již druhý den po výběru náhradní pobočky.