Blog

Objevte nový a lepší způsob zadávání reklamací

16. 2. 2022 9:00

Neustále vylepšujeme naše služby a procesy, a to i na základě zpětné vazby od vás — našich zákazníků a partnerů. I díky ní jsme vylepšili a zjednodušili i proces zadávání reklamací týkajících se zásilek. Pojďte se podívat, jak jsme reklamace vytunili

Zásilkovna je synonymem pro jednoduchost – a platí to i pro reklamaci zásilek. Stačí jednoduše vyplnit reklamační formulář na zasilkovna.cz/reklamace. Zde si kliknutím na banner zvolíte, zda jste

  • odesílatel zásilky/e-shop a podáte reklamaci přes Klientskou sekci
  • odesílatel zásilky/fyzická osoba
  • příjemce zásilky.

U fyzických osob v dalším kroku prostřednictví SMS zprávy ověříme, zda je mobilní číslo evidováno k reklamované zásilce, a pak už stačí jen vyplnit krátký reklamační formulář. 

Náš nový reklamační formulář je ❤️

V čem je lepší oproti původní verzi?
  • Rychlejší a snazší vyplnění: už nebudete muset vyplňovat všechny údaje
  • Interaktivní řešení: pole, která je nutné vyplnit, se mění podle důvodu reklamace, a tak formulář požaduje pouze údaje potřebné pro daný typ reklamace = nevyplňujete žádná zbytečná pole
  • Větší bezpečnost: nový formulář je chráněn před útoky z internetu, a zároveň chrání vaše údaje pomocí moderních metod pro IT security
  • Úspora času: formulář si od uživatele vyžádá informace a dokumenty a náš zákaznický servis vás už tak nebude muset několikrát kontaktovat
  • Jednodušší řešení reklamací u zásilek ze zahraničí: reklamační proces je nyní shodný pro celou skupinu Packeta a reklamaci tak lze snadno systémově předat k řešení do jiné země při zachování historie
  • Přepínání jazyků: vyplnění formuláře je možné v sedmi jazycích, které se navíc dají průběžně přepínat během vyplňování
  • Méně překliků a chyb: ověření čísla zásilky a kontaktních údajů nyní probíhá už na počátku reklamace, a tak odpadnou časté problémy s nesprávnými údaji — a reklamační proces je tak mnohem rychlejší
„Pro C2C odesílatele, kteří posílají zásilky v rámci naší služby Mezi námi, jsme poprvé v historii Zásilkovny zavedli v reklamačním procesu podpis dokumentů elektronicky — buď myší, anebo na dotykové obrazovce.”
Stanislav Kovář
Project Manager

3 skvělé novinky pro e-shopy

  • Zjednodušení zadávání: nyní stačí zadat reklamaci kliknutím na ikonu “!” v Podaných zásilkách v Klientské sekci přímo na reklamované zásilce. Tím se celá reklamace předvyplní a stačí ji jen potvrdit několika kliky.
  • Zásilky externích přepravců: nově je možné automaticky reklamovat i zásilky podle externích trasovacích čísel a zásilky v rámci zpětné logistiky.
  • Vytunili jsme Klientskou sekci: najdete tu novou záložku s online přehledem stavu založených reklamací.

Důležitá zpráva pro e-shopaře: Zanedlouho přestaneme přijímat reklamace e-mailem. 

Voicebot s umělou inteligencí

Do budoucna nám nové automatizace umožní napojit na reklamace i naše technologie s umělou inteligencí, které sdělí zákazníkům stav řešení reklamace a případně s ním reklamaci i automaticky dořeší.

Kam dál? Přečtěte si o našem ZETovi víc ve článku Seznamte se se ZETem, naším osobním hlasovým asistentem.


Sdílet:

Rubriky