Blog

Obhájili jsme titul Czech Superbrands i v roce 2022

8. 2. 2022 11:00

Již počtvrté za sebou jsme získali ocenění Superbrands, které je udělováno značkám, jež poskytují ty nejlepší produkty a služby. Titul vypovídá o vynikající pověsti značky, stejně jako o jejím významném postavení na trhu. Superbrands je nejuznávanější světovou organizací v oblasti oceňování mimořádných obchodních značek. Ta každoročně vyhodnocuje “nejlepší z nejlepších” v téměř 90 státech na pěti kontinentech.

Zásilkovna již počtvrté zlatou značkou

V České republice se titul Superbrands uděluje již 10 let, a to značkám, které mají skvělou pověst, zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Supebrands je znakem vynikajícího postavení značky na lokálním trhu — typická zlatá pečeť je značkám předávána na základě vyhodnocení předem jasně daných kritérií, mezi které patří například známost, budování brandu, inovace či prestiž. 

O vítězích rozhoduje odborná komise a veřejnost

Proto je pro nás získání tohoto ocenění opravdu velkou poctou a obrovsky pozitivní zpětnou vazbou. Našemu postoupení do užšího výběru předcházelo úspěšné projití náročným vícekolovým výběrovým řízením, do něhož se nelze přihlásit – značky jsou nominovány z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolňuje Úřad průmyslového vlastnictví. Základem nominace je objektivní hodnocení obchodních dat společností Bisnode A Dun & Bradstreet a následně výsledky spotřebitelského průzkumu, který v rámci lokálního trhu provádí agentura GfK Czech Republic. Původní seznam je tak zúžen na několik desítek značek, z nichž oceněné vybere odborná porota.

„Ocenění Czech Superbrands jsme získali už počtvrté za sebou. Tento titul je pro nás potvrzením, že lidé mají naši značku rádi, důvěřují ji a úroveň našich služeb je vysoká. Ocenění si vážíme o to víc, že do ankety Superbrands se značky nemají možnost samy přihlásit - nominace a pořadí závisí čistě na odborné porotě. Obhájení titulu je úspěchem celého našeho týmu, který dělá maximum pro zákaznickou spokojenost, a já tímto všem kolegům moc děkuji.”
Milan Šmíd
Group Chief Marketing Officer skupiny Packeta
Více o Superbrands

Hodnotící komise, která nese název Brand Council, je složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu a posuzuje nominované značky udělením bodů. Značky, jež v jednotlivých kategoriích obdrží nejvyšší počet bodů, získají v daném roce ocenění Superbrands. 

Projekt Superbrands vznikl ve Velké Británii a obratem si získal celosvětové uznání. Dnes je nejznámější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek.


Sdílet:

Rubriky