Jak postupovat?
Pokud zasíláte zboží do výše uvedených zemí, doporučujeme přidat si do Vašeho e-shopu k informacím a vracení zboží uvedené adresy společně s touto důležitou poznámkou:
První řádek adresy musí být zadán přesně v uvedeném formátu a musí obsahovat všechny uvedená slova/informace.
Zpětné adresy Belgie, Dánska a Nizozemska platí pro obě služby naší zpětné logistiky, tedy jak pro Zpětné zásilky, tak pro Reklamačního asistenta.
Zboží dovezeme zpět do ČR
Na uvedených zpětných adresách pak zboží vyzvednou naši kurýři, dopraví jej zpět do ČR a následně Vám zásilky vrátíme stejně jako jiné vratky podle Vámi nastaveného systému, který si zvolíte ve Vašem uživatelském účtu.
Děkujeme moc za spolupráci a věříme, že snadnější vracení zásilek oceníte jak Vy, tak Vaši zahraniční zákazníci.