Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte Další informace

Reklamační asistent

Reklamační asistent je služba, jejímž principem je zajištění logistiky reklamovaného zboží a zjednodušení komunikace mezi vámi a vašim zákazníkem při vyřizování reklamace. Svému zákazníkovi tak tento proces velmi usnadníte a navíc ho nevystavujete placení nechtěné dopravy. Službu si navíc můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru přímo Vašemu eshopu.

Reklamační asistent do ČR Cena Zpětná adresa
V rámci ČR 29 Kč 35,09 Kč vč. DPH Zásilkovna.cz ID e-shopu U Arborky 696 190 15 Praha – Satalice
ze Slovenska 49 Kč 59,29 Kč vč. DPH Zásielkovňa.sk ID e-shopu Muchovo námestie 3624/8 851 01 Bratislava
z Maďarska 49 Kč 59,29 Kč vč. DPH Csomagküldő.hu ID e-shopu Teve utca 60 1139 Budapest
z Polska 49 Kč 59,29 Kč vč. DPH Przesyłkownia.pl ID e-shopu Plac Juliusa Słowackiego 1 43–400 Cieszyn
z Rakouska 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Packeta ID e-shopu Litschauerstraße 7 3860 Heidenre­ichstein
z Německa 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Packeta.de ID e-shopu Schloßplatz 2 086 48 Bad Brambach
z Rumunska 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Coletăria.ro ID e-shopu Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A 030167 Bucuresti
z Bulharska 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH PostOne ID e-shopu Econt office Sofia – TSARIGRADSKI KOMPLEX Sofia, Z.K. Druzba 2, bl 284 entr Z PostOne ID e-shopu Speedy office, SOFIA – BOILA [41] Sofia, Samokovsko Shosse str. No 2Л, TC BOILA
z Itálie 129 Kč 156,09 Kč vč. DPH Packeta (Dagmara Vrtisova) ID e-shopu Via Giuseppe Garibaldi 12 27058 Voghera (PV)
Službu lze využít pouze pro zásilky, které byly do dané země doručeny prostřednictvím Zásilkovna.cz

Princip fungování služby:

  1. K tomu, aby mohl Váš zákazník odeslat reklamované zboží, musí svoji zásilku označit štítkem Zásilkovny. Ten mu můžete zasílat automaticky a nebo na základě telefonického hovoru s vámi. Všechny možnosti předání čárového kódu naleznete níže (viz. Systémy zasílání čárového kódu zákazníkovi).
  1. Jakmile má zákazník svůj štítek, nalepí jej na zásilku a odevzdá na kterékoli pobočce Zásilkovny (seznam poboček http://www.zasilkovna.cz/pobocky). Pokud jste zákazníkovi předali štítek s čárovým kódem v elektronické podobě a on nemá možnost si jej vytisknout, pak stačí sdělit na pobočce trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne.
  1. U zásilek ze zahraničí existují dva způsoby, jakými může váš zákazník zboží k reklamaci Zásilkovně předat k dalšímu zpracování
    1. Zákazník zásilku se štítkem předá na nejbližším podacím místě Zásilkovny v dané zemi (Zásielkovňa.sk, Csomagküldő.hu, Coletăria.ro)
    2. Zákazník zašle zásilku poštou či jiným místním dopravcem na zpětnou adresu Zásilkovny v dané zemi. Zásilku se štítkem Zásilkovny je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení. Pozor – Váš zákazník nesmí odeslat zásilku na dobírku! V takovém případě nebude zásilka z naší strany převzata.
  1. Zásilku k vám poté dopravíme stejným systémem jako vratky podle vámi nastaveného systému ve vašem uživatelském účtu.

Systémy zasílání čárového kódu zákazníkovi:

  1. Manuální systém:

    Zadejte zásilku Reklamačního asistenta v našem systému na http://www.zasilkovna.cz/podat-reklamaci a zaškrtněte „Automaticky zaslat zákazníkovi štítek na zadaný email“. Zákazník obdrží email se štítkem, který si vytiskne a nalepí na zásilku.

  2. Poloautomatický systém:

    Přiřadíme Vám speciální URL adresu, na které zákazník zadá trasovací číslo zásilky, kterou chce reklamovat a systém mu štítek s čárovým kódem vygeneruje. To, jakým způsobem tento speciální link zákazníkovi předáte je na Vás. Můžete jej přikládat rovnou k potvrzení objednávky, faktuře nebo sdělit po telefonické dohodě se zákazníkem.

  3. Automatický systém:

    Štítek s čárovým kódem je vygenerován automaticky ke každé zásilce, kterou zákazníkovi posíláte. Štítky pak můžete společně s informací o reklamaci vkládat přímo k potvrzení objednávky, nebo k faktuře. A to jak elektronicky, tak fyzicky.

    Tento systém je postavený na programovém API napojení a vyžaduje užší spolupráci s vaším IT.

V případě jakýchkoli dotazů či nejasností ke službě Reklamační asistent, kontaktujte svého obchodního manažera nebo nám napište na email obchod@zasilkovna.cz