Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte Další informace

Zpětná zásilka

Zpětná zásilka je jednoduché řešení pro zajištění zpětné logistiky reklamovaného zboží. Především je to snadná komunikace mezi vámi a vaším zákazníkem. A navíc zákazníka nevystavujete placení nechtěné dopravy. Službu si můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru přímo Vašemu e-shopu.

Zpětná zásilka do ČR Cena Seznam zpětných adres
V rámci ČR 29 Kč 35,09 Kč vč. DPH 39 Kč (od 1. 7. 2019) 47,19 Kč vč. DPH Zásilkovna.cz ID e-shopu U Arborky 696 190 15 Praha – Satalice
ze Slovenska 49 Kč 59,29 Kč vč. DPH Zásielkovňa.sk ID e-shopu Muchovo námestie 3624/8 851 01 Bratislava
z Maďarska 49 Kč 59,29 Kč vč. DPH Csomagküldő.hu ID e-shopu Teve utca 60 1139 Budapest
z Polska 49 Kč 59,29 Kč vč. DPH Przesyłkownia.pl ID e-shopu Plac Juliusa Słowackiego 1 43–400 Cieszyn
z Rakouska 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Zásilkovna ID e-shopu Litschauerstraße 7 3860 Heidenre­ichstein
z Německa 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Packeta.de ID e-shopu Schloßplatz 2 086 48 Bad Brambach
z Rumunska 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Coletăria.ro ID e-shopu Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A 030167 Bucuresti
z Bulharska 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Post ONE/Packeta ID e-shopu Chelopeshko Shose 14 (Челопешко шосе 14) 1814 Sofia
z Francie 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Packeta International – 967337 (tracking number of the received parcel) c/o Asendia Germany PFC Erstein 67119 Erstein
ze Slovinska 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Packeta International s.r.o. – General Logistics Systems (tracking number of the received parcel) Logistične storitve d.o.o. Cesta v Prod 84 1129 Ljubljana
z Velké Británie 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Packeta International – Huxloe Logistics Ltd (tracking number of the received parcel) Unit 3 Henson Way Telford Way Ind Est. Kettering, NN16 8PX
z Itálie 129 Kč 156,09 Kč vč. DPH Packeta (Dagmara Vrtisova) ID e-shopu Via Giuseppe Garibaldi 12 27058 Voghera (PV)
Službu lze využít pouze pro zásilky, které byly do dané země doručeny prostřednictvím Zásilkovna.cz

Princip fungování služby:

Po přihlášení v klientské sekci si zjistíte svůj identifikátor, ten už se nemění a zůstává stále stejný pro všechny vaše zákazníky. Tento identifikátor slouží pro vrácení zásilky do vašeho e-shopu a vy ho jen zašlete svým zákazníkům. Zákazník s tímto identifikátorem má 2 možnosti jak zásilku vrátit: 

  1. Zákazník přinese zásilku na výdejní místo v dané zemi a nadiktuje vámi zaslaný identifikátor obsluze. O ostatní se postaráme my! Platí pro Českou republiku a Slovensko.
  2. Zákazník zašle zásilku poštou či jiným místním dopravcem na zpětnou adresu Zásilkovny v dané zemi. Do adresy je pouze nutné uvést vámi zaslaný identifikátor. Zásilku je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení. Pozor – Váš zákazník nesmí odeslat zásilku na dobírku! V takovém případě nebude zásilka z naší strany převzata.

Zásilku k vám poté dopravíme stejným systémem jako vratky podle vámi nastaveného systému ve vašem uživatelském účtu. Máme i řešení pro e-shopy, které chtějí svým zákazníkům štítek pro zaslání zpět přiložit rovnou k faktuře (ať už elektronicky či fyzicky). Tato možnost je dostupná všem klientům využívající naše API napojení. V případě zájmu vám detaily o možnosti API napojení poskytne naše IT oddělení na e-mailu: technicka.podpora@zasilkovna.cz

V případě jakýchkoli dotazů ke zpětnému toku zásilek neváhejte kontaktovat svého obchodního zástupce nebo nám napište na email obchod@zasilkovna.cz

Zpětná zásilka nyní v jednodušší verzi nahrazuje dříve používanou službu Reklamační asistent.

Klienti, kteří byli vždy zvyklí používat RA, můžou nadále využívat tuto službu tak, jak byli zvyklí.

Reklamační asistent

Reklamační asistent je služba, jejímž principem je zajištění logistiky reklamovaného zboží a zjednodušení komunikace mezi vámi a vašim zákazníkem při vyřizování reklamace. Svému zákazníkovi tak tento proces velmi usnadníte a navíc ho nevystavujete placení nechtěné dopravy. Službu si navíc můžete přizpůsobit tak, aby seděla na míru přímo Vašemu eshopu.

Reklamační asistent do ČR Cena Zpětná adresa
V rámci ČR 29 Kč 35,09 Kč vč. DPH 39 Kč (od 1. 7. 2019) 47,19 Kč vč. DPH Zásilkovna.cz ID e-shopu U Arborky 696 190 15 Praha – Satalice
ze Slovenska 49 Kč 59,29 Kč vč. DPH Zásielkovňa.sk ID e-shopu Muchovo námestie 3624/8 851 01 Bratislava
z Maďarska 49 Kč 59,29 Kč vč. DPH Csomagküldő.hu ID e-shopu Teve utca 60 1139 Budapest
z Polska 49 Kč 59,29 Kč vč. DPH Przesyłkownia.pl ID e-shopu Plac Juliusa Słowackiego 1 43–400 Cieszyn
z Rakouska 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Zásilkovna ID e-shopu Litschauerstraße 7 3860 Heidenre­ichstein
z Německa 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Packeta.de ID e-shopu Schloßplatz 2 086 48 Bad Brambach
z Rumunska 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Coletăria.ro ID e-shopu Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A 030167 Bucuresti
z Bulharska 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Post ONE/Packeta ID e-shopu Chelopeshko Shose 14 (Челопешко шосе 14) 1814 Sofia
z Francie 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Packeta International – 967337 (tracking number of the received parcel) c/o Asendia Germany PFC Erstein 67119 Erstein
ze Slovinska 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Packeta International s.r.o. – General Logistics Systems (tracking number of the received parcel) Logistične storitve d.o.o. Cesta v Prod 84 1129 Ljubljana
z Velké Británie 69 Kč 83,49 Kč vč. DPH Packeta International – Huxloe Logistics Ltd (tracking number of the received parcel) Unit 3 Henson Way Telford Way Ind Est. Kettering, NN16 8PX
z Itálie 129 Kč 156,09 Kč vč. DPH Packeta (Dagmara Vrtisova) ID e-shopu Via Giuseppe Garibaldi 12 27058 Voghera (PV)
Službu lze využít pouze pro zásilky, které byly do dané země doručeny prostřednictvím Zásilkovna.cz

Princip fungování služby:

  1. K tomu, aby mohl Váš zákazník odeslat reklamované zboží, musí svoji zásilku označit štítkem Zásilkovny. Ten mu můžete zasílat automaticky a nebo na základě telefonického hovoru s vámi. Všechny možnosti předání čárového kódu naleznete níže (viz. Systémy zasílání čárového kódu zákazníkovi).
  1. Jakmile má zákazník svůj štítek, nalepí jej na zásilku a odevzdá na kterékoli pobočce Zásilkovny (seznam poboček http://www.zasilkovna.cz/pobocky). Pokud jste zákazníkovi předali štítek s čárovým kódem v elektronické podobě a on nemá možnost si jej vytisknout, pak stačí sdělit na pobočce trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne.
  1. U zásilek ze zahraničí existují dva způsoby, jakými může váš zákazník zboží k reklamaci Zásilkovně předat k dalšímu zpracování
    1. Zákazník zásilku se štítkem předá na nejbližším podacím místě Zásilkovny v dané zemi (Zásielkovňa.sk, Csomagküldő.hu, Coletăria.ro)
    2. Zákazník zašle zásilku poštou či jiným místním dopravcem na zpětnou adresu Zásilkovny v dané zemi. Zásilku se štítkem Zásilkovny je nutné zabalit do neprůhledné fólie nebo dalšího neprůhledného balení. Pozor – Váš zákazník nesmí odeslat zásilku na dobírku! V takovém případě nebude zásilka z naší strany převzata.
  1. Zásilku k vám poté dopravíme stejným systémem jako vratky podle vámi nastaveného systému ve vašem uživatelském účtu.

Systémy zasílání čárového kódu zákazníkovi:

  1. Manuální systém:

    Zadejte zásilku Reklamačního asistenta v našem systému na http://www.zasilkovna.cz/podat-reklamaci a zaškrtněte „Automaticky zaslat zákazníkovi štítek na zadaný email“. Zákazník obdrží email se štítkem, který si vytiskne a nalepí na zásilku.

  2. Poloautomatický systém:

    Přiřadíme Vám speciální URL adresu, na které zákazník zadá trasovací číslo zásilky, kterou chce reklamovat a systém mu štítek s čárovým kódem vygeneruje. To, jakým způsobem tento speciální link zákazníkovi předáte je na Vás. Můžete jej přikládat rovnou k potvrzení objednávky, faktuře nebo sdělit po telefonické dohodě se zákazníkem.

  3. Automatický systém:

    Štítek s čárovým kódem je vygenerován automaticky ke každé zásilce, kterou zákazníkovi posíláte. Štítky pak můžete společně s informací o reklamaci vkládat přímo k potvrzení objednávky, nebo k faktuře. A to jak elektronicky, tak fyzicky.

    Tento systém je postavený na programovém API napojení a vyžaduje užší spolupráci s vaším IT.

V případě jakýchkoli dotazů či nejasností ke službě Reklamační asistent, kontaktujte svého obchodního manažera nebo nám napište na email obchod@zasilkovna.cz