Blog

Zásilkovna patří mezi 3 zákaznicky nejoblíbenější české značky

3. 4. 2023 11:24

Vděčnost a radost jsou naše aktuální pocity. Jsme bronzoví v žebříčku 100 tuzemských firem s nejlepší zákaznickou zkušeností. Ten každoročně sestavuje poradenská firma KPMG na základě 50 000 hodnocení od zákazníků.
 
Respondenti hodnotili značky z devíti odvětví, se kterými přišli do kontaktu za posledních šest měsíců. Jejich pozitivní zkušenost se Zásilkovnou zařadila naši firmu na 3. místo žebříčku. „Češi si firmu Simony Kijonkové zamilovali díky tomu, že na trh přinesla jednoduchou a rychlou doručovací službu na výdejní místa i přímo domů. Vyzdvihována je hlavně přehlednost intuitivní aplikace a také jasná komunikace,“ komentoval výsledky například magazín Forbes.

Podle jakých kritérii se firmy hodnotí?

Žebříček KPMG vychází ze šesti pilířů péče o zákazníky: integrity, vynaloženého času a úsilí na straně zákazníka, plnění očekávání, řešení problémů, personalizace a empatie.

Studie sleduje, jak si firmy budují u zákazníků důvěru, zda se jim snaží ulehčit nákup, do jaké míry plní jejich očekávání, jak řeší jejich problémy i zda využívají individuální přístup a umí se vcítit do zákazníka. 

Podle studie KPMG je pro české zákazníky nejdůležitější, zda je značka důvěryhodná, jedná transparentně a plní sliby.
Lukáš Cingr
Director, Management Consulting KPMG Česká republika

Nejlepší značky v České republice podle spokojenosti zákazníků

1. Air Bank

2. Manufaktura

3. Zásilkovna

4. Fio banka

5. Dr.Max

6. Rohlík.cz

7. IKEA

8. Česká spořitelna

9. Sephora

10. Globus


Sdílet:

Rubriky