Standardní úložní doba zásilky je pro vás moc krátká a nestíháte proto balík vyzvednout? Vyzkoušejte možnost prodloužení úložní doby zásilky. S námi je to hračka. Poradíme vám několik způsobů, jak na to. Kterou z cest zvolíte, je na vás.
Jak prodloužit úložní dobu zásilky?
Prodloužení úložní doby zásilky lze provést těmito způsoby:
ve webovém trasování zásilky(klikněte na tlačítko PRODLOUŽIT ULOŽENÍ a zvolte datum, do kdy chcete úložní dobu prodloužit)
v mobilní aplikaci Zásilkovna (u zásilky v appce klikněte na tři červené tečky a poté na volbu Prodloužit)
prostřednictvím našeho chatbota (klikněte na červenou ikonu vpravo dole kdekoliv na webu zasilkovna.cz)
kontaktováním našeho zákaznického servisu (klikněte na červený symbol se třemi tečkami vpravo dole a napište „prodloužit zásilku“, případně využijte náš kontaktní formulář).
Nejjednodušší je využít k prodloužení úložní doby naši appku. U zásilky klikněte na tři červené tečky a poté na volbu Prodloužit.
Oblíbené je i prodloužení úložní doby zásilky ve webovém trasování. Kliknete na tlačítko PRODLOUŽIT ULOŽENÍ a následně zvolíte datum, do kdy chcete úložní dobu prodloužit.
Po uplynutí úložní doby se zásilka vrací zpět k odesílateli. Proto pokud víte, že potřebujete uložení balíku prodloužit, učiňte tak prosím co nejdříve.
O kolik dní lze prodloužit úložní dobu zásilek?
Mimo předvánoční sezónu (leden – říjen):
Služba:
Standardní úložní doba:
Možnost prodloužení o:
Kamenné výdejní místo
7 dnů
7 + 7dnů (celkem tedy zásilka počká 21 dnů)
Z-BOX
2 kalendářní dny
1 den (dohromady tedy zásilka počká 3 kalendářní dny)
V sezóně (listopad – prosinec):
Služba:
Standardní úložní doba:
Možnost prodloužení o:
Kamenné výdejní místo
5 dnů
2 dny (celkem tedy zásilka počká 7 dnů)
Z-BOX
2 kalendářní dny
1 den (dohromady tedy zásilka počká 3 kalendářní dny)