Technický výpadek systému Zásilkovny?
Využijte speciální aplikaci pro výdej zásilek
Vážení partneři,
ač děláme maximum pro to, abychom výpadkům systému zabránili, bohužel technika je všemocná a někdy není v našich silách situaci předejít. Abyste při výpadku nebyli zcela odříznuti od možnosti vydávat zásilky, zprovoznili jsme systém pro nouzový výdej zásilek. Díky němu je možné vydávat zásilky i v případě výpadku standardního systému.
Jak to funguje?
V případě, že dojde k výpadku standardního systému, zadejte do prohlížeče URL adresu point.packeta.com. Přes tento systém můžete vydávat zásilky tak, jak jste zvyklí. Výdej zásilek je i v nouzovém systému velmi jednoduchý a rychlý. Jakmile výpadek skončí, nahrají se všechny výdeje uskutečněné přes point.packeta.com automaticky do standardního systému – a uvidíte zde kompletní přehled. Nepřijdete tak o žádná data.
Uložte si adresu do záložek
Doporučujeme uložit si zmíněný odkaz do oblíbených záložek ve vašem prohlížeči, abyste mohli systém v případě výpadku bez potíží najít a ihned využít.
Jak se do systému pro nouzový výdej přihlásit?
Použijte Vaše přihlašovací údaje, které využíváte k přihlášení do administrace Zásilkovny. Pokud neznáte své přihlašovací údaje, podívejte se na manuál, který vám poradí, jak je zjistit.
Má nouzový systém nějaká omezení?
Rozdílem oproti vydávání zásilek přes standardní systém je, že vydávat zásilky lze pouze heslem a platba za dobírku je možná jen v hotovosti. Během technického výpadku dále nelze vydávat vratky ani přijímat C2C a zpětné zásilky.
✔️ lze vydávání zásilek po zadání hesla
✔️ možná platba za dobírku v hotovosti
❌ nelze vydávat vratky
❌ nelze přijímat zásilky podané přes Mezi námi (přes mobilní aplikaci Zásilkovna)
❌ nelze přijímat zpětné zásilky
❌ není možná platba za dobírku kartou