Blog

3 novinky v našem vyhledávači výdejních míst, o kterých musíte vědět

22. 8. 2022 10:50

Widget je náš interaktivní vyhledávač výdejních míst, díky kterému si snadno a rychle najdete výdejní či podací místo Zásilkovny, které máte po ruce. Aby se vám s vyhledávačem pracovalo ještě lépe, neustále jej inovujeme a vylepšujeme — a právě teď pro vás máme tři „widgetové“ novinky, o kterých musíte vědět!

1. Přidejte si pobočku do oblíbených a vyhledejte ji jedním kliknutím

Vybrat si v e-shopu zboží, vložit jej do košíku, zvolit doručení na výdejní místo Zásilkovny a najít ve widgetu pobočku, do níž to nemáte daleko… teď bude ještě snazší! Jakmile „tu svoji“ pobočku najdete, rozklikněte její detail a přidejte si ji do oblíbených kliknutím na text „Přidat do vašich oblíbených výdejních míst“.

Kliknutím na tento text si pobočku přidáte na svůj seznam oblíbených výdejních/podacích míst

…a nyní vyberte pobočku na jeden klik!

Při dalších nákupech v online obchodech, které doručují se Zásilkovnou, už pak postačí ve widgetu jen kliknout na symbol srdíčka a vaše oblíbené pobočky se vám hned zobrazí. Nebudete tak muset ve vyhledávači brouzdat myší nebo hledat výdejní místo podle města či adresy.

Do oblíbených si můžete přidat klidně i více poboček

2. Výdejní místa, která nelze zvolit, jsou nově zašedlá

Máte v blízkosti bydliště oblíbenou pobočku, ale stalo se vám, že jste ji při objednávání v e-shopu nemohli mezi výdejními místy najít? Mohlo to být z toho důvodu, že dané výdejní místo

  • mělo právě plné kapacity,
  • mělo dovolenou,
  • bylo nenadále zavřeno, např. z důvodu nemoci
  • nebo je skryto pro výběr skrze nastavení e-shopu.

Díky zpětné vazbě od vás, našich zákazníků, víme, že pro vás bylo matoucí, když se vám hledané výdejní místo ve widgetu nezobrazilo. Z tohoto důvodu nově ve vyhledávači zobrazujeme kompletně všechny pobočky, avšak ty, které v danou chvíli nelze zvolit, jsou nyní zašedlé

Najetím myši na červenou ikonu palce můžete zobrazit důvod, proč nelze danou pobočku pro doručení zvolit

DOBRÉ VĚDĚT: V některých případech nelze výdejní místo jako cílové vybrat z toho důvodu, že nepřijímá nadrozměrné zásilky — ale vaše zásilka je e-shopem označena právě jako nadrozměrná

Zelená je sázka na jistotu

Doporučujeme volit pro doručení výdejní místo, které je označeno zelenou ikonkou.

💡 VĚDĚLI JSTE, ŽE… Kliknutím na ikonu palce mezi filtry si vyfiltrujete jen ta výdejní místa, která mají v danou chvíli volné kapacity?

3. Novinka, která bude zajímat e-shopaře: nakonfigurujte si widget pro výběr poboček Zásilkovny

Super inovaci máme i pro provozovatele e-shopů. Naše vylepšené uživatelské rozhraní pro e-shopy jim usnadní nastavení widgetu pro výběr prodejen na mapě a získání programového kódu pro jeho vložení na stránky. Konfigurátor má novou grafiku a nabízí nové funkce.

E-shopy si nyní mohou nastavit parametry jako je země, jazyk, dopravce, apiKey a podobně. Poté jim konfigurátor vygeneruje kód, který vloží na stránky svého e-shopu. Toto řešení je vhodné pro juniornější vývojáře nebo pro klienty, kteří využívají e-shopová řešení, v nichž je omezená možnost úpravy zdrojového kódu.

Z vašich často kladených dotazů vybíráme:

Proč se liší vyhledávání výdejních míst na webu, v aplikaci a na e-shopu? 

Vyhledávání má na každé z těchto platforem odlišný účel: 

  • Na webu se zobrazují všechna výdejní místa (vlastní i partnerská) po celém světě, a to z toho důvodu, aby si každý mohl dohledat informace o pobočce, která ho zajímá. 
  • V mobilní aplikaci Zásilkovna je kladen větší důraz na přizpůsobení hledání výdejních a podacích míst na mobilu.  
  • V e-shopové verzi vyhledávače (widgetu) jsou pak zobrazena výdejní místa, která respektují nastavení daného e-shopu, a zároveň jsou aktuálně otevřená (není zde dovolená) a mají volné kapacity pro zásilky.  

Proč se mi oblíbené výdejní místo ztratilo z mého seznamu preferovaných poboček? 
Oblíbená výdejní místa se ve widgetu ukládají pouze na základě cookies a localStorage. Při promazání cookies ve vašem počítači tak může dojít k jejich ztrátě.  

 

Proč u některých poboček nezobrazujete otevírací dobu? 
Údaje o své pobočce včetně otevírací doby si výdejní místa zadávají do systému sama. U některých partnerských výdejních míst proto může nastat situace, že pobočka z různých důvodů otevírací dobu neuvádí, a proto ji ani my nemůžeme zobrazit (důvodem může být například to, že se otevírací doba mění dle počasí apod.). 

Máte další otázky?

Mrkněte na naši novou stránku zasilkovna.cz/zakaznicky-servis, kde rychle a na jednom místě najdete odpovědi na vše, na co se nás často ptáte. Do sekce Widget jsme pro vás přidali FAQ na toto téma. 


Sdílet:

Rubriky