Blog

Zásilkovna top značkou dle spokojenosti zákazníků

26. 1. 2022 9:00

Získali jsme zlato v žebříčku TOP 100 značek s nejlepší zákaznickou zkušeností v Česku. Studie, kterou každoročně provádí poradenská společnost KPMG na základě padesáti tisíc zákaznických hodnocení, vychází ze šesti pilířů péče o zákazníky: integrity, vynaloženého času a úsilí na straně zákazníka, plnění očekávání, řešení problémů, personalizace a empatie.

Stali jsme se absolutním vítězem celé studie Top 100 zákaznických zkušeností v ČR a zároveň jsme se umístili na prvním místě žebříčku v segmentu Logistika.

Zásilkovna podle dotázaných vyniká rychlým, levným a spolehlivým servisem. Respondenti průzkumu ocenili služby Zásilkovny zejména během pandemie. Chválili v první řadě hustou síť výdejních míst i snadnou a efektivní komunikaci. Zásilkovna má vysoké hodnocení všech pilířů, ale nejlepších výsledků dosahuje v pilíři čas a úsilí, což dokazuje, že uspokojuje poptávku zákazníků po rychlé a jednoduché doručovací službě. (Zdroj: nejlepsi.cx/logistika)


Sdílet:

Rubriky