Blog

Jak se vrací zboží přes Zásilkovnu

20. 11. 2023 10:57

Přišlo vám zboží, které si nakonec nechcete nechat? Potřebujete je vrátit odesílateli? Nebo patříte mezi e-shopy a zajímají vás možnosti zpětné logistiky, které byste rádi zákazníkům nabídli? Jedno je jisté – vrácení zásilky přes Zásilkovnu je hračka. Nabízíme hned několik způsobů, jak zásilku poslat zpět.

Obdrželi jste zásilku podanou přes appku

Odesílatel vám poslal zboží přes naši aplikaci Zásilkovna? V takovém případě mu můžete zásilku snadno a rychle vrátit opět prostřednictvím naší appky. Postupujete stejně jako když běžně odesíláte zásilku.

Tip: Pokud vám zásilka přijde na kamennou pobočku, můžete ji obratem na místě zkontrolovat. Pokud se vám na zásilce nebude něco zdát, můžete ji odmítnout převzít. Pracovník pobočky ji vrátí zpět odesílateli. Je toto však potřeba provést předtím, než výdejní místo opustíte.

Jak vrátit zásilku

Posíláte zásilky jako e-shop

Máme pro vás 2 možnosti napojení na službu zpětné logistiky: 

  • Vratkový portál Zásilkovny 
  • Integrace vašeho e-shopu přes Packeta API

Kompletní informace najdete na našem webu.

Jak vrátit zásilku

POZOR! Vracení zásilek přes náš Vratkový portál lze zatím využít pouze u zásilek, které byly původně doručovány zákazníkovi přes Zásilkovnu. Ceník pro ztnou logistiku a další informace naleznete na našem webu. Pro zákazníka je služba zdarma. Na rozšíření služby o další možnosti nastavení aktuálně pracujeme.

Jste zákazník e-shopu

Pokud má e-shop aktivovaný náš Vratkový portál, zásilku můžete vrátit jednoduše bez nutnosti e-shop kontaktovat.

Pokud si nejste jistí, doporučujeme obrátit se na e-shop, od kterého jste zásilku objednali. Poradí vám, jak ji zaslat zpět.


Sdílet :

Rubriky