Zásilkovna se potřetí v řadě stala vítězem v soutěži Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Balíkové služby. Vítězné značky vzešly z rozsáhlého průzkumu uskutečněném na reprezentativním panelu čtyř tisíc českých respondentů. Ocenění za Zásilkovnu převzala na slavnostním vyhlášení PR manažerka Zásilkovny, Tereza Kotková.
„Z vítězství máme obrovskou radost, ocenění jsme letos převzali už potřetí za sebou a je to pro nás potvrzení, že jdeme správným směrem. Rád bych moc poděkoval všem zákazníkům, jejich spokojenost je pro nás alfa a omega a i nadále budeme dělat maximum, aby pro ně byla Zásilkovna lovebrandem a jasnou volbou pro doručení zásilek. A poděkování patří i všem kolegům v Zásilkovně, tuhle cenu jsme opět získali především díky jejich práci“, komentuje Tomáš Bzirský, marketingový ředitel skupiny Packeta, majitele Zásilkovny.
Marketingovou soutěž Důvěryhodná značka už po desáté pořádá společnost Atoz Marketing Services, která se zabývá B2B komunikací v oblastech retailu, logistiky, obalového průmyslu a farmacie.
V nezávislém průzkumu bylo osloveno 4 000 respondentů, kteří hodnotili značky z 95 kategorií nejrůznějších oblastí, jako jsou služby, poskytovatelé energií, drogerie, potraviny a mnoho dalších.