Blog

Simona Kijonková získala Zlatý středník 20/21 jako Osobnost PR

2. 9. 2021 20:01

Zakladatelka Zásilkovna a generální ředitelka skupiny Packeta Simona Kijonková získala ocenění Zlatý středník v kategorii Osobnost PR. Porota jí cenu udělila za dlouhodobé úspěšné budování značky Zásilkovna a za otevřenou a efektivní komunikaci, která byla společnosti oporou zejména během náročné pandemické situace. 

Zlatý středník 20/21

Zlatý středník je československá profesní soutěž hodnotící firemní interní a externí média a nejlepší komunikační projekty vznikající v České republice a na Slovensku. Odborná porota posuzuje přihlášené práce napříč oborovými sektory a porovnává ty nejzajímavější osobnosti a PR agentury.

Přihlašování do letošního již 19. ročníku soutěže bylo uzavřeno v dubnu. Galavečer se slavnostním vyhlášením se uskutečnil v pátek 3. 9. 2021 v hotelu Vienna House Diplomat Prague. Jednou z novinek letošního ročníku bylo rozšíření kategorie Krizová komunikace a komunikace změny o oblast public affairs. Pořadatelé tak reagovali na komunikační výzvy, se kterými se firmy a instituce musely potýkat kvůli pandemii koronaviru. I v této kategorii se Zásilkovna ukázala s projektem nazvaným Když se z hodinu na hodinu (téměř) zastaví byznys.

Grand Prix pro Simonu Kijonkovou

Hlavní a oborové kategorie soutěže Zlatý středník i letos doplnilo ocenění Grand Prix. Toto prestižní ocenění si odnesly Osobnost PR, Talent roku a také Nejlepší agentura. A právě cenu Osobnost PR převzala naše Simona Kijonková. „Ocenění si moc vážím. Je to pocta nejen pro mě, ale pro všechny kolegy v Zásilkovně. Minulý rok byl opravdu náročný, plný nepředvídatelných překážek. Jsem hrdá na to, co jsme společně dokázali překonat. Otevřená komunikace byla velmi důležitá a výrazně pomohla k tomu, že se jsme kovidový rok zvládli a dokázali náš byznys více než zdvojnásobit,“ řekla k ceně Simona.

Úspěchy na Zlatém středníku slavila Zásilkovna i loni. V 18. ročníku soutěže jsme získali cenu za projekt Mezi námi, díky kterému si mohou mezi sebou posílat zásilky rychle, levně a bez front jakékoliv fyzické osoby, a to jednoduše pomocí mobilní aplikace.

Profesní soutěž Zlatý středník pořádá od roku 2002 oborová organizace PR Klub, která sdružuje profesionály z oboru PR a souvisejících oblastí. Přihlášené práce hodnotí přes 80 porotců patřících mezi přední profesionály z oboru marketingu, komunikace a PR. 


Sdílet:

Rubriky