Blog

Přiřazování dotazů k ID výdejních míst

6. 6. 2022 13:32

Vážení partneři,

neustále se snažíme zlepšovat kvalitu naší práce a ulehčovat vám spolupráci se Zásilkovnou. Proto jsme hledali cesty, jak vás lépe informovat a edukovat o procesech a záležitostech, ohledně kterých nám často voláte — a tak vám pravděpodobně nejsou zcela jasné. Někteří z vás se na nás obrací často, jiní méně, a proto bychom vás rádi informovali cíleně — s konkrétními tématy, které vás trápí a zajímají, a v odpovídajícím objemu.

A právě proto, abychom vás mohli informovat cíleně, budeme nyní každý váš dotaz přiřazovat k vašemu výdejnímu místu. Informace, s jakým požadavkem či tématem nám voláte, pak budeme dále zpracovávat — a vy posléze budete dostávat právě ty návody a manuály, které souvisí s vašimi často kladenými dotazy.  

Co to bude znamenat v praxi?

Jakmile zkontaktujete náš zákaznický servis s prosbou o radu či pomoc, naši kolegové s vámi požadavek vyřeší — a následně dostanete přes AVM informace, jak takový problém řešit příště a kde návod na řešení najít. V budoucnu už tak nebudete muset volat a ušetříte spoustu času.

Co ještě byste měli vědět?

Většinu telefonátů uskutečňujete z telefonních čísel, která máme uložena v našem systému. Část hovorů ale realizujete i z čísel, která náš systém ještě nezná. Nová telefonní čísla proto budeme přiřazovat k ID vašeho výdejního místa:
  1. Pokud budete volat na náš zákaznický servis z čísla, které není v naší databázi, zeptá se vás úvodní voicebot na ID vašeho výdejního místa.
  2. Následný hovor ze stejného tel. čísla už tuto informaci požadovat nebude — číslo již bude uloženo v naší databázi.
  3. Informace, odkud a s jakým požadavkem voláte, budeme dále zpracovávat — a následně vám do adminu výdejních míst (AVM) budeme posílat návody a manuály, které přesně souvisí s problematikou, na kterou jste se nás prostřednictvím telefonátů ptali.
 

Věříme, že vám naše inovace pomůže řešit dotazy rychleji a efektivněji a uspoří vám spoustu času, který byste jinak trávili hovory s naší zákaznickou linkou.

Kam dál? Mrkněte na další články z rubriky Výdejní místa.


Sdílet:

Rubriky