Prosinec je obvykle nejvytíženějším měsícem pro doručovací služby, které rozvážejí vánoční dárky. Kvůli zavřeným obchodům ale letos firmy očekávají nápor ještě větší. Doručovací služby se na Vánoce připravují již několik měsíců dopředu, i v době koronaviru jsou proto optimistické, že vysoký počet zásilek zvládnou doručit.
Češi letos utratí na internetu zhruba 200 miliard.
Také Zásilkovna se na Vánoce připravuje už od ledna, tou dobou se ale ještě s koronavirem nepočítalo. Současná situace nakupování online hodně napomáhá, podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci utratí tento rok lidé na českém internetu zhruba 200 miliard.
I proto společnost navýšila své stavy. Rozšířila se o čtyři nová depa, na Vánoce nabrala 400 zaměstnanců, po celé republice eviduje 3800 výdejních míst. Právě výdejní místa jsou podle Šmída pro zákazníky atraktivní nejen proto, že si zásilku mohou lidé vyzvednout dle svých časových možností, vyzvednutí je navíc bezpečné v rámci nemoci covid-19.