Vážení klienti,
dne 8. 6. 2020 byla oficiálně spuštěna validace nahrávaných kontaktních údajů (e-mailu a telefonního čísla) k zásilkám, o které jsme vás informovali 30. 4. 2020 pomocí newsletteru a klientské sekce. Uvedené informace vyžadují naši logističtí partneři v celé Evropě a jsou klíčové pro bezproblémové doručení zásilky a komunikaci se zákazníkem.
Jakých dopravců se povinný e-mail a telefon týkají již nyní?
- Česká republika - Nejvýhodnější doručení na adresu
- Omniva (Litva, Estonsko, Lotyšsko)
- Post Nord (Dánsko, Švédsko, Finsko)
- Slovensko - Nejvýhodnější doručení na adresu
Toto opatření zavádí postupně všichni dopravci, se kterými spolupracujeme. Jedná se o stále častější trend vylepšování procesů a kvality doručení. Vzhledem k počtu našich partnerů jsme se rozhodli jít tomuto trendu naproti.
Jaké plynou z této změny výhody?
- lepší komunikace se zákazníkem
- výrazné snížení procenta vratek a reklamací
- zjednodušení podání zásilek
- vyšší kvalita doručení zákazníkům napříč Evropou
- ulehčení komunikace směrem k vám
S ohledem na toto rozhodnutí bude od 15. 6. třeba podávat zásilky s oběma kontaktními údaji v případě doručení na adresu u všech dopravců.