Blog

Snižujeme procento vráceného zboží od zákazníků v celé Evropě

9. 6. 2020 10:00

 Vážení klienti,

dne 8. 6. 2020 byla oficiálně spuštěna validace nahrávaných kontaktních údajů (e-mailu a telefonního čísla) k zásilkám, o které jsme vás informovali 30. 4. 2020 pomocí newsletteru a klientské sekce. Uvedené informace vyžadují naši logističtí partneři v celé Evropě a jsou klíčové pro bezproblémové doručení zásilky a komunikaci se zákazníkem. 

Jakých dopravců se povinný e-mail a telefon týkají již nyní?

Toto opatření zavádí postupně všichni dopravci, se kterými spolupracujeme. Jedná se o stále častější trend vylepšování procesů a kvality doručení. Vzhledem k počtu našich partnerů jsme se rozhodli jít tomuto trendu naproti.

Jaké plynou z této změny výhody?

  • lepší komunikace se zákazníkem
  • výrazné snížení procenta vratek a reklamací
  • zjednodušení podání zásilek 
  • vyšší kvalita doručení zákazníkům napříč Evropou
  • ulehčení komunikace směrem k vám

S ohledem na toto rozhodnutí bude od 15. 6. třeba podávat zásilky s oběma kontaktními údaji v případě doručení na adresu u všech dopravců.  


Sdílet:

Rubriky