Vánoce jsou „balíčků čas“ a počty zásilek, které aktuálně doručujeme, rostou rychlostí blesku. S tím je spojeno i vyšší množství požadavků od vás, našich zákazníků. Náš zákaznický servis je vám k dispozici v prodloužené provozní době.
Přinášíme vám přehled možností, jakými kanály nás kontaktovat:
Pokud preferujete telefonický kontakt, je tu pro vás naše linka +420 216 216 516 a voicebot ZET:
• ZET je vám k dispozici 24/7 a umí vyřídit většinu požadavků
• můžete s ním mluvit jako s živým operátorem
Pro nejrychlejší písemný kontakt využijte náš kontaktní formulář:
• vašim zprávám se věnujeme každý všední den od 8:00 do 19:00
Chcete-li se spojit s živým operátorem na lince, lze tak učinit přes našeho ZETa.
Vzhledem k sezóně však může být čekací doba delší, proto doporučujeme vyřešit váš požadavek přímo se ZETem.
Věděli jste, že…
• méně vytížené časy na lince jsou zpravidla mezi 16. a 19. hodinou
• vašim hovorům se věnujeme každý všední den od 8:00 do 19:00
V sezóně jsme pro vás prodloužili pracovní dobu našeho zákaznického servisu až do 19:00. Navíc s námi můžete počítat i o sobotách: dovoláte se nám 2. 12., 9. 12. a 16. 12. 2023 v čase 8:00-16:30.