Blog

K 1. 10. 2022 aktualizujeme obchodní podmínky

27. 9. 2022 12:51

Vážení zákazníci, vážení obchodní partneři,

k 1. 10. 2022 aktualizujeme Všeobecné obchodní podmínky a Obchodní podmínky služby Mezi námi pro posílání zásilek mezi fyzickými osobami. Jaké zásadní novinky v dokumentech najdete? Zde je přehled toho nejpodstatnějšího.

Novinky pro koncové zákazníky

Do obchodních podmínek služby Mezi námi (C2C) jsme přidali:

  • Zavedení Z-BOXu jako podacího místa
  • Na každé zásilce musí být odesílatelem zřetelně uveden kód, který je vygenerován aplikací
  • Při reklamaci poškozené zásilky poté, co je zásilka odnesena z výdejního místa, je třeba prokázat, že ke škodě došlo v průběhu přepravy (= změna oproti původnímu pravidlu, kdy po odnesení zásilky z výdejního místa nebyla reklamace uznána)
  • Možnost zavedení sezónního příplatku
  • U ztracené zásilky je odesílatel povinen podložit svůj nárok čestným prohlášením vydaným příjemcem zásilky, kdy příjemce svým podpisem potvrdí, že mu příslušná zásilka nebyla doručena

Novinky pro obchodní partnery

Do Všeobecných obchodních podmínek společnosti Zásilkovna (B2B) jsme přidali:

  • Při reklamaci poškozené zásilky poté, co je zásilka odnesena z výdejního místa, je třeba prokázat, že ke škodě došlo v průběhu přepravy (= změna oproti původnímu pravidlu, kdy po odnesení zásilky z výdejního místa nebyla reklamace uznána)
  • Možnost zavedení sezónního příplatku
  • Odesílatel je povinen informovat Zásilkovnu (prostřednictvím zákaznické linky na tel. 216 216 516 nebo e-mailem na info@zasilkovna.cz) o skutečnosti, že Zásilka nebyla doručena příjemci ani do 10 dnů ode dne jejího podání dle čl. 7.8 Podmínek, a to nejpozději do 20 dnů ode dne podání (v opačném případě jeho nárok na případnou reklamaci ztráty zásilky zaniká)

Sdílet:

Rubriky