V poslední době evidujeme časté útoky podvodníků, kteří zneužívají jméno naší společnosti. Zjistěte na naší nové stránce, na co si dát pozor.
Potřebujete poradit?
-
Pohyb Vaší zásilky můžete sledovat online zde, po zadaní trasovacího čísla. Trasovací číslo obdržíte v naší aplikaci Zásilkovna, e-mailem či SMS zprávou.
-
Je několik způsobů jak prodloužit úložní dobu Vaší zásilky. Jedna z nejjednodušších možností je pomocí mobilní aplikace Zásilkovna. Stačí si dohledat zásilku a kliknout na tlačítko "Prodloužit." Pokud naši aplikaci nevyužíváte, vyhledejte zásilku zde.
Na výdejních místech je standardní úložní doba 7 dnů a prodloužení je možné o 14 dnů.
U zásilky, která míří do Z-BOXu máte na vyzvednutí máte 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.
V případě, že si zásilku nestihnete vyzvednout, bude automaticky zaslána zpět odesílateli jako tzv. „vratka“ a odesílatel vám ji musí následně poslat znovu.
Úložní dobu zásilky lze prodloužit až ve chvíli, kdy je ve stavu "připravena k vyzvednutí"
-
Kontaktní údaje jako je Vaše telefonní číslo a e-mailová adresu si nezměníte sám/a. V těchto případech je Vám plně k dispozici náš Zákaznický servis na telefonním čísle +420 216 216 516 nebo e-mailu info@zasilkovna.cz. Připravte si prosím trasovací číslo předmětné zásilky.
-
Pokud zásilku nestihnete převzít, automaticky jí vracíme odesílateli. Tento proces nelze změnit.
Zaplatili jste však dopředu dobírku? Ničeho se nemusíte obávat. Doběrečné Vám odešleme zpět ve chvíli, kdy si zásilku vyzvedne odesílatel.
-
Na způsobu vrácení zásilky je třeba se domluvit se svým odesílatelem. Odesílatelům nabízíme dvě služby, které zpětnou logistiku zajišťují.
První se nazývá Zpětná zásilka a funguje velmi jednoduše. Odesílatel Vám sdělí kód, který nahlásíte na jednom z našich podacích míst, donesete zabalené zboží, které chcete vrátit, obsluze nadiktujete kód a o víc se nemusíte starat.
Druhá služba se jmenuje Reklamační asistent. Zde je nutné se též obrátit na původního odesílatele zásilky , který Vám poskytne speciální štítek. Buď Vám přijde e-mailem nebo spolu se zbožím, které chcete vrátit. Pak už jen stačí zboží zabalit, krabici polepit štítkem a donést na jedno z našich podacích míst. Nemáte tiskárnu? Nevadí. :) Ze štítku si opište desetimístné trasovací číslo a požádejte obsluhu podacího místa o vytištení.
-
Aby se Vám otevřel Z-BOX je nutné mít správně nastavený telefon a uhrazenou dobírku.
Zkuste projít tyto kroky:
1. Mít nainstalovanou nejaktuálnější verzi aplikace Zásilkovna – lze si ji nainstalovat i přímo QR kódu na Z-BOXu.
2. Zapnuté Bluetooth ve Vašem mobilním zařízení
3. Mít povolený přístup k poloze pro aplikaci Zásilkovna. Existuje více postupů jak to povolit.
Povolení v nastavení telefonu:
otevřít v telefonu Nastavení
aplikace- nainstalované – aplikace Zásilkovna
poloha – povolit (vždy/při využívání)
potvrdit návrat do aplikace a její restart.
Nebo přímo v naší aplikaci Zásilkovna na úvodní stránce kliknout na tlačítko "povolit polohové služby"
Povolit GPS. Bez povolení přístupu k poloze není možné zásilku vyzvednout.
4. Pokud je Vaše zásilka s dobírkou, je nutné částku nejdříve uhradit prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna skrz online platební bránu.
5. Zapnutá mobilní data. Pokud nepoužíváte mobilní data, lze si údaje k zásilce předem stáhnout na wifi.
6. Při vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu je potřeba být od Z-BOXu v maximální vzdálenosti 2 metry. :)
7. V aplikaci je nutné být registrovaný a přihlášený příjemce zásilky. Nelze, abyste z aplikace kamaráda vyzvedl svou zásilku.
-
Seznam výdejních míst naleznete zde.
-
Reklamaci podává tzv. oprávněná osoba. Příjemce zásilky se stává oprávněnou osobou až po vyzvednutí zásilky. Pokud je zásilka ve stavu "na cestě" je třeba se obrátit na odesílatele zásilky. Pokud chcete podat reklamaci, využijte prosím reklamační formulář, který Vám poradí, jaké náležitosti je třeba nám dodat.
-
K odeslání zásilky Vám stačí mobilní telefon a online platební karta.
Nejprve je nutné vytvořit objednávku na přepravu zásilky v naší aplikaci Zásilkovna. Je to jediný možný způsob.
Samotné odeslání je na pár kliků. Stačí zadat jméno příjemce, jeho telefon a e-mail, vybrat cílové výdejní město a popř. doplňkové služby jako hodnota zboží a zásilka s dobírkou, či službu Ověření věku.
Cenu vidíte přehledně bez skrytých poplatků. Placení je rychlé a bezpečné a probíhá skrze online platební kartu. Po zaplacení je zásilka vložena k nám do systému, což Vám potvrdí vygenerované heslo.
Pak už jen stačí zásilku správně zabalit a odnést ji na jedno z našich podacích míst. Obsluze sdělíte heslo a ona Vám vygeneruje štítek s čárovým kódem, který nalepíte na svou zásilku.
A to je vše, o zbytek se postaráme my.
-
Přes aplikaci lze využít dva typy zásilek.
Minimální rozměr obou typů zásilek je 10 cm x 7cm x 1cm.
Standardní zásilka:
maximální váha 5 kg
maximální délka jedné strany 50 cm
maximální délka součtu tří stran 120 cm (výška, šířka, hloubka)
Nadrozměrná zásilka
maximální váha 5- 10 kg
maximální délka jedné strany 120 cm
maximální délka součtu tří stran 150 cm
V případě, že zásilka překročí jeden ze stanovených parametrů, bude vrácena odesílateli bez nároku na vrácení peněz.
-
V případě, že zásilka překročí jeden ze stanovených parametrů, bude vrácena odesílateli bez nároku na vrácení peněz.
-
Heslo pro podání zásilky naleznete v naší aplikaci. Heslo je vygenerováno po jejím zaplacení.
-
Pohyb Vaší zásilky můžete sledovat přímo v naší aplikaci, nebo zde, po zadaní trasovacího čísla.
-
Kontaktní údaje jako e-mail a telefonní číslo příjemce zásilky si nezměníte sám/a. V těchto případech je Vám plně k dispozici náš Zákaznický servis na telefonním čísle +420 216 216 516 nebo e-mailu info@zasilkovna.cz.
Připravte si prosím trasovací číslo předmětné zásilky.
-
Pokud jste pouze vytvořil objednávku na přepravu v naší aplikaci a zásilku nám nepředal do přepravy o nic se nemusíte starat. Zásilka se totiž automaticky do pěti dnů od vytvoření sama vystornuje a na Vašem účtu bude zablokovaná částka odblokována automaticky.
-
Reklamaci prosím zadejte přes náš reklamační formulář. Po vyplnění Vás bude e-mailem kontaktovat náš kolega.
-
Nejdříve registrujte svůj podnik přes naše stránky: www.zasilkovna.cz/registrace-pobocky. Poté se vám ozve náš obchodní zástupce a projde s vámi možnosti.
-
Zásilku můžete vydat několika způsoby. Nejčastější způsob výdeje je heslem, které Vám nahlásí příjemce zásilky. Po zadání hesla do systému se Vám zobrazí "okno výdeje" s informacemi jako je dobírka či místo uložení. Doporučujeme využít zpracovaný obrázkový návod, který naleznete v adminu v sekci Ostatní- Manuály- Výdej zásilky.
-
Pokud máte problém se zásilkou, prosím o její nahlášení přes admin. Zásilku si vyhledejte pomocí trasovacího čísla a na konci řádku klikněte na ikonu "nahlásit problém se zásilkou", kam zapište svůj dotaz. Kolegové zásilku prověří a budou Vás kontaktovat.
-
Dobře, že se ptáte. :) Dovolenou si nastavíte samy nejpozději tři dny před její platností. Nastavení prověďte přes náš Admin v sekci Ostatní- Otevírací doba- Nastavit uzavření výdejního místo. A pokud ji zadáváte poprvé, nebojte je to jednoduché a máme pro Vás obrázkový návod v sekci Ostatní- Manuály- Různé.
V případě, že potřebujete zadat urgentní změnu na poslední chvíli, je nutné kontaktovat náš Zákaznický servis, který je v tu pro Vás v těchto nenadálých situacích.
-
Pro úpravu údajů o Vašem výdejním místě kontaktujte svého obchodního zástupce. Zákaznický servis provádí pouze kosmetické úpravy, jako je překlep v názvu provozovny apod. či kontaktní telefonní číslo.
-
Otevírací dobu si nastavíte sami nejpozději tři dny před její platností. Je však nutné dodržet stanovené podmínky.
Nastavení proveďte přes náš Admin v sekci Ostatní - Otevírací doba - Nastavit uzavření výdejního místo. A pokud ji zadáváte poprvé, nebojte je to jednoduché a máme pro Vás obrázkový návod v sekci Ostatní- Manuály- Různé.
V případě, že potřebujete zadat urgentní změnu na poslední chvíli, je nutné kontaktovat náš Zákaznický servis, který je v tu pro Vás v těchto nenadálých situacích.
-
Pokud evidujete problém s provizemi obraťe se na svého obchodního zástupce, či je Vám k dispozci provize@zasilkovna.cz
-
Pohyb Vaší zásilky můžete sledovat přes naši klientskou sekci, nebo zde, po zadaní trasovacího čísla.
-
V takovém případě Vám zásilku vrátíme.
Pro tyto účely si prosím zvolte výdejní místo pro vratky. Zvolené výdejní místo je nutné uložit v Klientské sekci v části Informace o uživateli- "Fakturační adresa" - úplně dole.
-
Práce v klientské sekci je intuitivní. Po prvním přihlášení se Vám spustí průvodce. Průvodce můžete zapnout opakovaně v části Klientská podpora.
Navigační menu je rozděleno do několika částí.
Podat zásilku- zde vytvoříte objednávku na přepravu do všech zemí, které nabízíme.
Podat reklamačního asistenta- zde můžete vytvořit svému zákazníkovi vytvořit objednávku na Reklamačního asistenta. Systém vygeneruje štítek, kteří zákazník obdrží e-mailem
Import zásilek- hromadné podání zásilek, které Vám ušetří čas
Rozpracované zásilky- nedokončené objednávky
Podané zásilky- seznam všech zásilek, kde můžete filtrovat pomocí přednastavených filtrů. Dále se zde tisknout štítky na zásilky a dodací list.
Faktury- seznam všech vystavených faktur, které můžete stáhnout v několika formátech a zároveň zde najdete celní dokumenty.
-
Své kontaktní údaje můžete změnit v Klientské sekci v části Informace o uživateli- kontakty. Další nastavení naleznete v části Fakturační adresa (adresa, DIČ, číslo bankovního účtu pro výplatu dobírek, výdejní místo pro vratky) a v části Odesílatelé lze administrovat informace, které se uvádí na štítku a povolení plateb kartou.
-
Se Zásilkovnou můžete využít více jak 8 000 výdejních míst, zasílat zásilky do 34 států světa, a tím oslovit až 300 milionů potenciálních zákazníků.
V České republice nabízíme několik typů výdejních míst- síť kamenných výdejních míst našich patnerů, Z-BOXy, Alzaboxy.
Zároveň máte možnost posílat své zásilky přímo na adresy zákazníků, a to prostřednictvím naší služby Zásilkovna domů. Více informací o konkrétních dopravcích a cenách služeb naleznete v našem webu.
-
Reklamace se podává přes Klientskou sekci, kde vyhledáte svoji zásilku, kterou chcete reklamovat. Pomocí ikony vykřičníku se Vám otevře předvyplněný reklamační formulář, kam zapíšete reklamaci. Po vyplnění formuláře dostanete potvrzující e-mail s číslem požadavku a my se budeme snažit co nejdříve Vaši reklamaci vyřídit.
-
Kyberzločinci se snaží oficiální webové stránky napodobovat co nejdůvěryhodněji. Při bližším zkoumání ale můžete zjistit, že odkaz obsahuje překlepy, formulace, které v daném odkazu nedávají smysl, či záměny písmen a číslic, jako například 1 místo l nebo .cx namísto .cz. Doporučujeme před každým kliknutím na odkaz nebo zadáním osobních údajů kontrolovat danou stránku.
-
Ať už se jedná o podezřelou komunikaci prostřednictvím webových stránek, e-mailu, nebo SMS, nahlaste podvod dané společnosti a také na Policii ČR. V případě, že se jedná o phishingový útok zneužívající jméno Zásilkovny, napište nám prosím na privacy@zasilkovna.cz nebo přes button "Chci nahlásit phishing" na naší stránce www.zasilkovna.cz/bezpecnost-ochrana-dat.
-
V tomto případě ještě nejsou ohroženy vaše osobní údaje a finanční prostředky, a tedy můžete postupovat stejně jako v předcházejícím bodě.
-
V tomto případě je nutné co nejdříve kontaktovat svou banku a kartu zablokovat, dále pak zrušit veškeré podezřelé transakce a vzniklou situaci oznámit na Policii ČR. Pokud máte u platební karty nastavené vícefaktorové ověřování, např. přes telefon nebo elektronické bankovnictví, určitě nic nepotvrzujte.
-
Převážně se jedná o náhodný výběr e-mailových adres i telefonních čísel, nebo jsou využívány i veřejně dostupné zdroje a databáze kontaktů.
-
Můžete kdykoliv zavolat na naše zákaznické centrum +420 216 216 516 nebo napsat na info@zasilkovna.cz, kde vám poradí a případně potvrdí, zda webová stránka, e-mail či SMS skutečně pochází od Zásilkovny.
Nejčastější otázky a odpovědi
Filtrovat téma:
Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?
Volejte +420 216 216 516
Provozní doba: Po-Pá 8.00 - 18.00.
Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZBot.
Pište na info@zasilkovna.cz
Ve všední dny odpovíme do 24hodin.
Zeptejte se on-line
Stačí kliknout na ikonku vpravo dole.