Stalo se něco s vaší zásilkou? Přišla vám poškozená? Nepřišla vám vůbec? V takovém případě je tu pro vás naše reklamační oddělení. Jak zásilku reklamovat?
Reklamaci nejrychleji založíte kliknutím na ikonu „!“ v sekci Podané zásilky přímo na vybrané zásilce (úplně vpravo).
Pokud zásilku fyzicky neobdržíte, pak je oprávněnou osobou k podání reklamace odesílatel – v tomto případě se tedy obraťte na něj.
Jestliže jste převzali svou zásilku a zjistili, že je poškozená, podejte reklamaci přes reklamační formulář. V sekci Vyberte typ osoby zatrhněte Jsem příjemce zásilky a vyplňte číslo zásilky, kterou chcete reklamovat.
2. Zásilky podané přes aplikaci Zásilkovna
Jsem odesílatel
Jsem příjemce
Zadejte reklamaci přes reklamační formulář. V sekci Vyberte typ osoby zatrhněte Jsem odesílatel přes mobilní aplikaci (služba Mezi námi) a vyplňte číslo zásilky, kterou chcete reklamovat.
Dále vyberete důvod reklamace a vyplníte ověřovací kód z SMS.
Následně dojde k přesměrování na stránku, kde doplníte další údaje (číslo účtu, informace o předmětu reklamace a další).
Poté reklamaci odešlete.
Pokud zásilku fyzicky neobdržíte, pak je oprávněnou osobou k podání reklamace odesílatel – v tomto případě se tedy obraťte na něj.
Jestliže jste převzali svou zásilku a zjistili, že je poškozená, podejte reklamaci přes reklamační formulář. V sekci Vyberte typ osoby zatrhněte Jsem příjemce zásilky a vyplňte číslo zásilky, kterou chcete reklamovat.
Věděli jste, že…?
Když posíláte zásilku přes aplikaci Zásilkovna, máte možnost uvést hodnotu zásilky, do jejíž výše vám bude případně vzniklá škoda uhrazena – jedná se o službu Udaná hodnota.
Co následuje po podání reklamace?
Po odeslání reklamačního formuláře by vám mělo obratem přijít potvrzení, že jsme váš požadavek obdrželi.
Kolegové by se s vámi měli spojit do 30 dní (zpravidla se vám ale ozvou během několika dní) a domluvit se s vámi na řešení.