Blog

Jak reklamovat zásilku

8. 3. 2024 11:09

Stalo se něco s vaší zásilkou? Přišla vám poškozená? Nepřišla vám vůbec? V takovém případě je tu pro vás naše reklamační oddělení. Jak zásilku reklamovat?

1. Zásilky odeslané e-shopem

Jsem odesílatel

Jsem příjemce

  • Zadejte reklamaci v Klientské sekci.
  • Reklamaci nejrychleji založíte kliknutím na ikonu „!“ v sekci Podané zásilky přímo na vybrané zásilce (úplně vpravo).
  • Pokud zásilku fyzicky neobdržíte, pak je oprávněnou osobou k podání reklamace odesílatel – v tomto případě se tedy obraťte na něj.
  • Jestliže jste převzali svou zásilku a zjistili, že je poškozená, podejte reklamaci přes reklamační formulář. V sekci Vyberte typ osoby zatrhněte Jsem příjemce zásilky a vyplňte číslo zásilky, kterou chcete reklamovat.

2. Zásilky podané přes aplikaci Zásilkovna

Jsem odesílatel

Jsem příjemce

  • Zadejte reklamaci přes reklamační formulář. V sekci Vyberte typ osoby zatrhněte Jsem odesílatel přes mobilní aplikaci (služba Mezi námi) a vyplňte číslo zásilky, kterou chcete reklamovat.
  • Dále vyberete důvod reklamace a vyplníte ověřovací kód z SMS.
  • Následně dojde k přesměrování na stránku, kde doplníte další údaje (číslo účtu, informace o předmětu reklamace a další).
  • Poté reklamaci odešlete
  • Pokud zásilku fyzicky neobdržíte, pak je oprávněnou osobou k podání reklamace odesílatel – v tomto případě se tedy obraťte na něj.
  • Jestliže jste převzali svou zásilku a zjistili, že je poškozená, podejte reklamaci přes reklamační formulář. V sekci Vyberte typ osoby zatrhněte Jsem příjemce zásilky a vyplňte číslo zásilky, kterou chcete reklamovat.

Věděli jste, že…?

Když posíláte zásilku přes aplikaci Zásilkovna, máte možnost uvést hodnotu zásilky, do jejíž výše vám bude případně vzniklá škoda uhrazena –⁠ jedná se o službu Udaná hodnota

Co následuje po podání reklamace?

  • Po odeslání reklamačního formuláře by vám mělo obratem přijít potvrzení, že jsme váš požadavek obdrželi.
  • Kolegové by se s vámi měli spojit do 30 dní (zpravidla se vám ale ozvou během několika dní) a domluvit se s vámi na řešení.

Sdílet:

Rubriky