Blog

Jak komunikovat s naším voicebotem ZET

3. 1. 2024 10:57

Kdo je nejlepší kamarád našich specialistů ze zákaznického servisu? No přece voicebot ZET.

Zvládá odbavit celou řadu požadavků a udělal by pro vás první poslední, ale protože naši lidští kolegové mají přece jen trochu náskok a on se stále učí, sepsali jsme pro vás několik tipů, jak s ním správně komunikovat. 

Tahák: jak na ZETa

Postupujte dle instrukcí ZETa (postupuje stejně jako operátor):

  • nejdříve se zeptá, zda jste příjemce, odesílatel, e-shop nebo pobočka
  • následuje dotaz, jestli voláte kvůli konkrétní zásilce (v tom případě je nezbytné nadiktovat ZETovi trasovací číslo zásilky – díky tomu voicebot provede prověření zásilky a sdělí vám informace o jejím stavu), pokud je zásilka na cestě teprve chvíli, požádá o trpělivost při jejím doručování
  • ZET vám pak položí otázku, s čím vám může pomoci (např. požadavek na prodloužení úložní doby zásilky, vytvoření reklamace, přesměrování zásilky) – problém je potřeba popsat jasně a zřetelně 

ZET posílil naše řady v roce 2021

Náš voicebot využívající umělou inteligenci se neustále učí a zlepšuje. Díky tomu dokáže zodpovědět nejčastější dotazy ohledně Zásilkovny, vyhledat zásilku či prodloužit její úložní dobu, případně říct vtip nebo sdělit přesný čas.

ZET je náš věrný pomocník, který je dostupný 24/7 na čísle +420 216 216 516

Další přednosti ZETa:

  • zákazník nemusí čekat ve frontě
  • řešení jeho požadavků probíhá okamžitě
  • eliminuje lidské chyby 
  • výrazně zvyšuje počet vyřízených hovorů

Potřebujete mluvit s operátorem?

  • pokud dojde k opakovanému neporozumění, ZET nabídne přepojení na jednoho ze specialistů
  • když volající potřebuje poradit s něčím, s čím voicebot nepomůže, rovněž ZET umožní přepojení na operátora

Sdílet:

Rubriky