Omlouváme se. Záměny
zásilek dáváme do pořádku.

V poslední době jsme zaměnili větší počet zásilek odeslaných přes Z-BOXy. Do Z-BOXů podává balíčky čím dál víc zákazníků a původně nastavené procesy už na to nestačí. Situaci intenzivně řešíme. Mrzí nás každá zásilka, kterou jsme nedokázali doručit, jak jsme slíbili.

Ilustrace kurýra v červeném tričku se zásilkou

Koho se to týká

Zásilek, které si lidé mezi sebou posílají přes Z-BOXy. E-shopové zásilky ani běžné doručování ovlivněné nejsou.

Jak to řešíme

Postup podání přes Z-BOXy jsme rozebrali na šroubky a víme, co problémy způsobilo. Co přesně děláme, aby služba šlapala bez chyb, najdete na této stránce.

Jistota za 1 Kč

Do konce února jsme snížili cenu služby Kompenzace hodnoty zásilky na symbolickou 1 Kč. V případě záměny zásilky vám její hodnotu uhradíme až do 10 000 Kč.

Odpovíme do 24 h

Zaměnili jsme vaši zásilku? Dejte nám vědět přes kontaktní formulář. Vaši zprávu budeme řešit přednostně a do 24 hodin se vám ozveme.

Koho se to týká

Zásilek, které si lidé mezi sebou posílají přes Z-BOXy. E-shopové zásilky ani běžné doručování ovlivněné nejsou.

Jak to řešíme

Postup podání přes Z-BOXy jsme rozebrali na šroubky a víme, co problémy způsobilo. Co přesně děláme, aby služba šlapala bez chyb, najdete na této stránce.

Jistota za 1 Kč

Do konce února jsme snížili cenu služby Kompenzace hodnoty zásilky na symbolickou 1 Kč. V případě záměny zásilky vám její hodnotu uhradíme až do 10 000 Kč.

Odpovíme do 24 h

Zaměnili jsme vaši zásilku? Dejte nám vědět přes kontaktní formulář. Vaši zprávu budeme řešit přednostně a do 24 hodin se vám ozveme.

Co už jsme zlepšili a na čem pracujeme

illustration-courier-open-z-box-big

Podací kód a jméno příjemce

Upravili jsme instrukce v appce, ať máte jistotu, že zásilka je čitelně nadepsaná a připravená k odeslání.

Školení pro řidiče

Aby byl proces vyzvedávání zásilek z boxů správný a jednotný, řidiči našich partnerských dopravců prošli dodatečným školením.

Rychlejší řešení

Pokud zásilky omylem prohodíme, díky úpravám interních systémů je umíme dohledat a doručit mnohem rychleji.

Dodatečná kontrola štítků

Jakmile dostane zásilka na depu nový štítek, ještě jednou překontrolujeme, že údaje sedí s ručně napsaným kódem.

Správné vyzvedávání ze Z-BOXů

K chybám může dojít, když řidič zásilky vyzvedává z boxu. Přišli jsme na ně a procesy upravujeme.

Přehlednější přeštítkování zásilek

Zásilky vyzvednuté řidičem ze Z-BOXu dostávají na depu nový štítek. I tenhle proces pilujeme, aby nedocházelo k lidským chybám.

Tisk štítku přímo u Z-BOXu

Brzy proces štítkování ještě zjednodušíme. Řidiče vybavíme přenosnými tiskárnami a zásilky dostanou trvalý štítek rovnou u boxu.

Jak nám můžete pomoci

01

Označení zásilky

Na zásilku napište kód z mobilní aplikace, Vinted nebo Aukra a jméno příjemce.

02

Jedna zásilka, jedna schránka

Do jedné schránky vložte vždy jen jednu zásilku.

03

Uveďte hodnotu zásilky

Za 1 Kč máte jistotu, že když zásilku zaměníme, uhradíme vám její hodnotu až do 10 000 Kč.

ilustrace dopisu

Dorazila vám nesprávná zásilka? Dejte nám vědět, vyřešíme to.

Vyplňte prosím krátký formulář. Vyberte, jestli jste Příjemce nebo Odesílatel zásilky a pak klikněte na Zaměněná zásilka. V pracovní dny se vám ozveme do 24 hodin. Pokud se nám zásilku nepodaří dohledat, domluvíme se spolu na dalším postupu.

Vyplnit formulář

Často kladené otázky