Zpět na slovník

Zákaznická podpora

Zákaznická podpora se vztahuje na poskytování služeb a podpory zákazníkům s cílem vyřešit jejich otázky, problémy nebo požadavky související s produktem nebo službou poskytovanou danou firmou. Je to důležitý aspekt obchodního vztahu mezi firmou a zákazníkem, který slouží k udržení spokojenosti zákazníků a budování dlouhodobých vztahů.

Zákaznická podpora může být poskytována prostřednictvím různých kanálů, jako například telefonická podpora, e-mailová podpora, chatovací podpora, online znalostní báze (FAQ).

Cílem zákaznické podpory Zásilkovny je poskytnout zákazníkům včasnou a efektivní pomoc, odpovědi na jejich otázky, vyřešení problémů a obecně vytvoření pozitivní zkušenosti.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám.

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00

Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00

Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!