Zpět na slovník
Vratka
Zásilka, kterou koncový zákazník posílá zpět e-shopu.
E-shop si může vybrat ze dvou způsobů napojení na službu zpětné logistiky. První je Vratkový portál Zásilkovna, který si e-shop aktivuje jednoduše v naší Klientské sekci, bez nutnosti IT integrace. Druhý způsob je integrace e-shopu přes Packeta API.
Všechny podrobnosti o zpětné logistice najdete na stránce Zpětná logistika.
Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám.
Pište přes náš
kontaktní formulář
Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!
Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?
Volejte
+420 216 216 516
Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00
Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!