Zpět na slovník

Služba Udaná hodnota

Udaná hodnota je služba Zásilkovny. Díky ní mohou zákazníci podávající zásilky přes aplikaci Zásilkovna jednoduše zajistit, že v případě, že se jejich zásilce něco stane (například bude poškozena nebo ztracena), bude jim uhrazena náhrada škody až do výše Udané hodnoty.

Služba Udaná hodnota je k dispozici ve 4. kroku procesu odeslání zásilky.

V kolonce Hodnota zásilky zadáte cenu zboží, které odesíláte. Tuto částku vám vyplatíme v případě, že dojde ke škodě na zásilce.


Příplatek za službu Udaná hodnota se vám okamžitě zobrazí a automaticky se přičte k celkové ceně za odeslání zásilky.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám.

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00

Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00

Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!