Zpět na slovník

Sledování zásilky (tracking)

Sledování zásilky, také známé jako tracking, je proces monitorování a zjišťování aktuální polohy a stavu zásilky od odeslání až po doručení. Tato služba umožňuje sledování zásilky v reálném čase.

Při sledování zásilky dostanete jedinečné sledovací číslo (trasovací číslo), které je přiřazeno vaší zásilce. Toto číslo je spojeno s informacemi o vaší zásilce, jako je její aktuální poloha, průběh transportu a očekávaný čas doručení. Trasovací číslo obdržíte v naší aplikaci Zásilkovna, e-mailem či SMS zprávou.

Sledování zásilky přináší zákazníkům větší transparentnost a kontrolu nad jejich doručením. Díky této službě mohou zákazníci lépe plánovat a sledovat své objednávky a zajistit, že jsou věci doručeny včas a bez problémů.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám.

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00

Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00

Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!