Zpět na slovník
Reklamace
Reklamace je vytčení vady nebo nedostatků dodaných služeb či zboží a oficiálně podané oznámení, že jsou služby či výrobky vadné. Způsob reklamace, její oprávněnost a další záležitosti řeší právní předpisy nebo smlouva. Reklamace se řeší například opravou či výměnou zboží za jiné bez vady, odstoupením od smlouvy nebo poskytnutím slevy. V Zásilkovně reklamační proces začíná vyplněním reklamačního formuláře.
Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám.
Pište přes náš
kontaktní formulář
Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!
Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?
Zeptejte se
našeho chatbota
Stačí kliknout na červenou ikonku bubliny vpravo dole.
Je to rychlé, pohodlné a odpověď budete mít raz dva.