Zpět na slovník

Reklamace

Reklamace je vytčení vady nebo nedostatků dodaných služeb či zboží a oficiálně podané oznámení, že jsou služby či výrobky vadné. Způsob reklamace, její oprávněnost a další záležitosti řeší právní předpisy nebo smlouva. Reklamace se řeší například opravou či výměnou zboží za jiné bez vady, odstoupením od smlouvy nebo poskytnutím slevy. V Zásilkovně reklamační proces začíná vyplněním reklamačního formuláře na webu zasilkovna.cz/reklamace.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám.

+420 216 216 516

Otevírací doba: Po-Pá 8.00 - 18.00

info@zasilkovna.cz

Odpovídáme obvykle během 24 hodin.

+420 216 216 516

Otevírací doba: Po-Pá 8.00 - 18.00

info@zasilkovna.cz

Odpovídáme obvykle během 24 hodin.