Zpět na slovník

Klientská sekce Zásilkovny

Klientská sekce Zásilkovny je interní systém, pomocí něhož se přihlašují e-shopoví partneři společnosti Zásilkovna. Přes klientskou sekci e-shopaři podávají zásilky, tisknou štítky na zásilky, řeší reklamace či fakturace. V klientské sekci dále nastavují kontaktní a bankovní údaje a najdou zde nejrůznější dokumentaci, kontakty a návody. Přihlášení do klientské sekce je možné přes adresu client.packeta.com.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Ozvěte se nám.

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00

Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!

Pište přes náš
kontaktní formulář

Pro nejrychlejší vyřízení vaší žádosti!

Odeslat nebo přijmout zásilku, nahlásit chybu, reklamaci nebo se na něco zeptat?

Provozní doba linky: Po-Pá 8:00-18:00

Ale volat můžete 24/7. Mimo pracovní dobu s vámi bude mluvit náš plechový kolega ZET, který vám pomůže s 90% všech požadavků. A díky AI toho umí čím dál víc!