Blog

Jak funguje doručování zásilek z e-shopu Temu

20. 11. 2023 13:16

Nedávno jsme vám začali doručovat zásilky z e-shopu Temu. A protože my i Temu chceme, aby pro vás byl nákupní zážitek na tomto e-shopu pohodový a nic vás nepřekvapilo, sepsali jsme pro vás několik užitečných informací. Pojďme se podívat na to, jak doručení z Temu funguje. 

Jak naše spolupráce tedy funguje?

Mimoevropské nákupní portály mají pro doručování v Evropě strategické logistické partnery, kteří mají na starost distribuci zásilek po evropském kontinentu.

Tento logistický partner nám pro doručení zásilek v rámci ČR předává jak zásilky, tak potřebné informace pro jejich doručení.  

My na základě těchto instrukcí zásilky doručujeme buď na adresu zákazníků, nebo na naše výdejní místa. 

Zásilka směřuje na výdejní místo, a ne na adresu. Proč?

Objednali jste si zboží klasicky na adresu, ale pak vám od Zásilkovny přišla informace o doručování na výdejní místo?  

Veškerá data o způsobu a cílovém místě doručení zadává zmíněný logistický partner na základě informací od e-shopu Temu. Jak volba typu dopravy probíhá? 

Na základě vámi zadané adresy je vyhledáváno nejbližší výdejní místo ve vašem okolí pomocí geolokace.  

  • Pokud systém v blízkosti vámi zadané adresy výdejní místo najde, změní doručení z adresního právě na výdejní místo.  
  • Až v případě, že systém výdejní místo v blízkosti adresy nenajde, zásilka bude doručována na adresu

Jinými slovy, kdykoli je to možné, je upřednostněno doručení na výdejní místo. Do tohoto procesu Zásilkovna vůbec nezasahuje. 

Zásilkovna přebírá pomyslnou „štafetu“ až v ČR a zásilku doručíme tam, kam určil logistický partner, resp. e-shop Temu.

Přišla vám notifikace o možnosti přesměrování, které ale není možné. Jakto?

Jedná se o automaticky generovanou notifikaci, kterou e-shop Temu používá pro všechny dopravce.

Krátce po spuštění spolupráce jsme zjistili, že její znění není pro Zásilkovnu vyhovující. 

Jak nám, tak e-shopu opravdu záleží na tom, aby doručení zásilek probíhalo maximálně hladce. Na úpravě znění notifikace tak, aby zákazníci dostávali správné informace, už společně pracujeme.


Sdílet:

Rubriky