Kariéra

Transport Planning Manager

Ve stručnosti

Praha
Práce na plný úvazek
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Přihlásit se

Ve stručnosti

Praha

Práce na plný úvazek
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Packeta Group je parťák pro moderní doručování – rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží – jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.

Přidej se k nám a pomoz nám doručovat každý balíček včas – pečlivou prací ve skladu, spoluprací v týmu a každodenní péčí o to, aby vše běželo hladce.


Náš tým

V Transport Operations držíme Packetu v pohybu. Jsme tým, který zajišťuje, aby vše fungovalo hladce – od procesů přes logistiku až po zákaznickou zkušenost. Řešíme provozní výzvy, hledáme efektivitu a podporujeme růst firmy každý den. Hledáme posilu, která má organizační schopnosti, tah na výsledek a chuť být součástí dynamického prostředí.


Koho hledáme?

  • zkušeného manažera dopravy (5+ let praxe), se silnou orientací na provoz
  • schopnost vybudovat a řídit tým analytiků a dispečerů
  • odolnou osobnost, která zvládá tlak a komunikuje přímo
  • velmi dobrou znalost angličtiny pro spolupráci se zahraničními týmy (B2-C1)

Co budeš mít na starosti?

  • Vybudování a řízení transportního plánování od nuly včetně nastavení procesů, governance a kapacit.
  • Odpovědnost za plánovací vstupy, kapacitní předpoklady a schvalování trasových řešení.
  • Koordinaci změn a rolloutů napříč provozem, analytikou, IT, obchodem a procurementem.
  • Řízení zavádění plánů do provozu a zajištění připravenosti dep, dopravců a kapacit.
  • Sledování výkonu, KPI, SLA a kontinuální optimalizaci nákladů a efektivity sítě.
    Vedení a rozvoj týmu plánování včetně metodik, standardů a know-how.

Na co se můžeš těšit?

  • klíčová vedoucí role s přímým dopadem na výkon celé sítě v ČR
  • možnost vybudovat nové oddělení a nastavit směr transportního plánování
  • 5 týdnů dovolené, 3 Sick Days, flexibilní režim
  • snídaně každý den, stravenky 130 Kč
  • Multisport karta
  • parkování, moderní dog-friendly kanceláře
  • vzdělávání, bonusy, slevy, služby Zásilkovny za 1 Kč

Naše hodnoty

  • Impress the Customer – zákazník je u nás vždy na prvním místě.

    Get Things Done – jednáme rychle, efektivně a s výsledkem.

    Be Radically Honest – komunikujeme otevřeně, férově a bez obalu.


Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit seDoporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!