Kariéra

Administrativní podpora kontroly vyzvedávání zásilek - práce z domova

Ve stručnosti

Nučice
Brigáda
Základní
Přihlásit se

Ve stručnosti

Nučice

Brigáda
Základní
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

📦Kdo jsme?

Packeta Group je parťák pro moderní doručování – rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží – jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.

O roli

Hledáme pečlivého a operativního člověka, který bude mít v reálném čase pod kontrolou, zda probíhají vyzvednutí zásilek u našich klientů tak, jak mají.
Vaším úkolem bude sledovat stav pickupů v interních systémech a včas odhalit, pokud se něco neodehraje podle plánu.

Pokud řidič pickup neprovedl nebo hrozí problém, okamžitě upozorníte dispečera a pomůžete domluvit nápravné kroky. Díky vám se k nám klient nebude ozývat s nespokojeností — předejdete tomu dřív, než se problém stane.

Co získáme díky vám:

  • vyšší spolehlivost vyzvednutí zásilek
  • lepší dodržování SLA
  • méně eskalací a nespokojených klientů
  • rychlejší reakci na operativní problémy

Koho hledáme:

Tato role je ideální pro někoho, kdo má zkušenost z call centra, operativy nebo práce, kde se rychle pracuje se systémem a je potřeba zdravý úsudek.

Hodit se vám bude:

  • schopnost rychle vyhodnotit situaci
  • zodpovědnost a samostatnost
  • orientace v různých systémech
  • schopnost jasné komunikace s dispečery a operativou
  • chuť mít věci pod kontrolou a předcházet problémům

Co nabízíme:

  • smlouvu na DPČ
  • práci zejména na odpolední směně od 13:00 - 21:00
  • možnost přechodu na hlavní pracovní poměr (HPP)
  • pozici v nově zavedeném systému s jasným dopadem na výsledky depa
  • zázemí velké a rostoucí logistické společnosti
  • Možnost pracovat z domova (pokud máte k dispozici vlastní PC), jinak máme zázemí na depech :)

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit seDoporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!