Kariéra

Senior Data & Process Analyst (M/Ž)

Ve stručnosti

Praha
Práce na plný úvazek
Jednosměnný
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Ve stručnosti

Praha

Práce na plný úvazek
Jednosměnný
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

📦Kdo jsme?

Packeta Group je parťák pro moderní doručování – rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží – jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.

 

Přidej se k nám a pomoz nám měnit svět doručování – rozvojem sítě, spoluprací s partnery a hledáním nových lokalit.

 

👥Náš tým

Jsme ti, kdo drží Packetu pohromadě. V Network týmu propojujeme technologie, lidi a místa. Stavíme infrastrukturu, která je spolehlivá, rychlá a připravená na budoucnost. Každý den řešíme výzvy, které nejsou vidět – ale bez nich by nic nefungovalo.

Hledáme posilu, která má technické myšlení, tah na řešení a chuť být součástí páteře naší firmy.

 

🎯Koho hledáme?

Hledáme parťáka/parťačku, který/á:

  • Má 3–7 let zkušeností v oblasti datové analýzy, procesního řízení nebo backoffice (výhodou je praxe v logistice, retailu, e-commerce nebo operations).
  • Přemýšlí systematicky, je pečlivý/á a má rád/a, když věci fungují efektivně a přehledně.
  • Umí mapovat a optimalizovat procesy – od evidence přes schvalování až po reporting.
  • Ovládá Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, pokročilé vzorce, analýza dat).
  • Umí připravit srozumitelné a přehledné prezentace v PowerPointu.

    Má zkušenosti s CRM nebo workflow nástroji (např. Monday.com – velké plus!).

  • Umí vizualizovat data pro vedení firmy (znalost Power BI, Tableau, SQL nebo Python je výhodou).
  • Má zkušenosti s vedením menšího týmu a nebojí se komunikace napříč odděleními.
  • Domluví se anglicky – minimálně na úrovni B2, písemně i ústně.

 

🛠️Co budeš mít na starosti?

Budeš klíčovým článkem týmu, který se stará o to, aby naše síť výdejních míst a Z-BOXů fungovala efektivně, přehledně a s podporou kvalitních dat. Konkrétně budeš mít na starosti:

  • Správu a zlepšování procesů v rámci týmu Network – od zadávání dat po reporting.
  • Analýzu dat a tvorbu přehledných výstupů pro vedení a strategická rozhodnutí.
  • Backoffice podporu týmu, který se stará o síť výdejních míst a Z-BOXů.
  • Podporu akvizičního týmu – vyhodnocování lokalit a efektivity sítě.
  • Tvorbu a údržbu přehledů a procesů v CRM systému (Monday.com).
  • Přípravu prezentací a podkladů pro rozvoj sítě a klíčová rozhodnutí.
  • Neustálé hledání způsobů, jak práci zjednodušit, zefektivnit a automatizovat.

 

🎁 Na co se můžeš těšit?

  • 🌴5 týdnů dovolené, 3 Sick Days
  • ⏰Flexibilní pracovní doba
  • ☕Ovoce, káva, čaj
  • 🍽️Plně hrazené stravenky 130Kč/den
  • 🏋️Aktivní životní styl díky Multisport kartě
  • 💻Notebook, telefon
  • 🅿️Možnost parkování
  • 🗣️Rozvoj, kurzy
  • 💸Odměna za doporučení dalšího Packetáka
  • 🛍️Výhodné slevy u partnerů
  • 📦Výhodné odesílání balíčků
  • 🐶Dog-friendly prostředí

 

🌟Naše hodnoty:

  • 💡 Impress the Customer – zákazník je u nás vždy na prvním místě.
  • ⚡ Get Things Done – jednáme rychle a efektivně.
  • 🗣️ Be Radically Honest – komunikujeme otevřeně a férově.

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit seDoporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!