Kariéra

Vedoucí depa - Praha

Ve stručnosti

Praha
Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Ve stručnosti

Praha

Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

📦Kdo jsme?

Packeta Group je parťák pro moderní doručování – rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží – jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.

Přidej se k nám a pomoz nám doručovat každý balíček včas – pečlivou prací ve skladu, spoluprací v týmu a každodenní péčí o to, aby vše běželo hladce.

👥Náš tým

V Operations jsme tým, který se stará o to, aby každý balíček dorazil včas a v pořádku. Na depu pracujeme společně, pečlivě a s důrazem na detail. Každý den se podílíme na hladkém chodu doručovací sítě – třídíme, připravujeme a posíláme zásilky, které dělají radost zákazníkům.

Hledáme posilu, která se nebojí práce, je spolehlivá a chce být součástí týmu, na který je spoleh.

🎯Koho hledáme?

Hledáme Tebe, pokud:

  • Máš zkušenosti s vedením týmu a řízením provozu nebo skladu (minimálně 3 roky).
  • Umíš plánovat, organizovat a efektivně komunikovat.
  • Jsi samostatný/á, zodpovědný/á a orientuješ se v provozních předpisech.
  • Máš přirozený leadership a týmového ducha.
  • Máš zkušenosti s organizací práce brigádníků.
  • Nezalekneš se výzev a rád/a hledáš způsoby, jak věci zlepšovat.
  • Domluvíš se anglicky.

🛠️Co budeš mít na starosti?

  • Řízení a organizaci provozu depa s důrazem na produktivitu a kvalitu služeb.
  • Plánování směn, zajištění personálu a kontrolu docházky.
  • Odpovědnost za školení zaměstnanců a rozvoj jejich kvalifikace.
  • Dohled nad dodržováním BOZP, PO a etického kodexu firmy.
  • Správu budovy, majetku a spotřebního materiálu.
  • Kontrolu kvality zásilek, rozvozů a vozidel externích dopravců.
  • Spolupráci s ostatními odděleními a účast na operativních poradách.
  • Vyhodnocování smluv dodavatelů a řešení reklamací.

🎁 Na co se u nás můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené,  3 dny Sick Days
  • Stravenky v hodnotě 130Kč/den, plně hrazené zaměstnavatelem
  • Aktivní životní styl díky Multisport kartě
  • Firemní automobil dle platné interní politiky, notebook, firemní telefon
  • Zaměstnanecké slevy u našich obchodních partnerů
  • Možnost profesního růstu a rozvoje
  • Odměna za doporučení dalšího Packetáka
  • Výhodné slevy u partnerů
  • Výhodné odesílání balíčků přes Zásilkovnu

💡Naše hodnoty

Impress the Customer – zákazník je u nás vždy na prvním místě.

Get Things Done – jednáme rychle, efektivně a s výsledkem.

Be Radically Honest – komunikujeme otevřeně, férově a bez obalu.

 

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit seDoporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!