Kariéra

Product Owner – Operational Excellence Solutions

Ve stručnosti

Praha
Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Ve stručnosti

Praha

Práce na plný úvazek
Vzdělání není podstatné
Přihlásit se

Popis pracovní pozice

Packeta Group je parťák pro moderní doručování – rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží – jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.

Přidej se k nám a pomoz nám doručovat každý balíček včas – pečlivou prací ve skladu, spoluprací v týmu a každodenní péčí o to, aby vše běželo hladce.

Náš tým

V Operations držíme Packetu v pohybu. Jsme tým, který zajišťuje, aby vše fungovalo hladce – od procesů přes logistiku až po zákaznickou zkušenost. Řešíme provozní výzvy, hledáme efektivitu a podporujeme růst firmy každý den. Hledáme posilu, která má organizační schopnosti, tah na výsledek a chuť být součástí dynamického prostředí.

Koho hledáme?

  • Máš 3–7 let zkušeností jako Product Owner / Project Manager se zaměřením na logistiku a vývoj aplikací
  • Umíš propojit svět logistiky, IT, businessu i financí – rozumíš všem stranám a dokážeš najít funkční kompromis
  • Rozumíš logistickým procesům – od příjmu zásilek přes sortování až po expedici
  • Umíš převést strategické cíle do konkrétních produktových požadavků, které přinášejí reálnou hodnotu
  • Dokážeš vytvořit business case, vyhodnotit ROI a obhájit návrhy vůči stakeholderům
  • Máš zkušenosti s Lean nebo Six Sigma (Green Belt výhodou) – umíš systematicky hledat příčiny problémů a přetavit nápady v udržitelný standard
  • Umíš mapovat a optimalizovat procesy, identifikovat bottlenecky a navrhovat zlepšení s jasným dopadem
  • Rozumíš propojení mezi lidmi, daty a technologiemi – dokážeš sladit procesní zlepšení s obchodními cíli
  • Řídíš celý životní cyklus produktu – od nápadu přes vývoj až po nasazení a retrospektivu
  • Pracuješ agilně, ale rozumíš i tradičním metodikám – SAFe, Scrum, Kanban, PRINCE2 Agile
  • Umíš prioritizovat backlog, řídit roadmapu a držet vizi i tempo dodávky
  • JIRA ovládáš jako profík, UML modelování ti pomáhá komunikovat procesní i systémové vazby
  • Angličtinu zvládáš na úrovni B2/C1 – občas se bez ní prostě neobejdeme
  • Jsi samostatný, iniciativní a dokážeš motivovat tým k doručení výsledků včas a v očekávané kvalitě
  • Umíš komunikovat s vedoucími dep, řidiči i vedením firmy

Co budeš mít na starosti?

  • Převádíš vize do konkrétních výsledků – od strategické vize až po nasazení produktu
  • Rozkládáš komplexní problémy na zvládnutelné kroky a hledáš řešení, která dávají smysl byznysově i technicky
  • Pracuješ s vícero zdroji – od výstupů procesních analýz, přes osobní zkušenosti z depa až po strategii vedení
  • Připravíš business case, nastavíš priority a řídíš celý životní cyklus produktu
  • Překládáš potřeby uživatelů do konkrétních požadavků – i když je sami ještě neumí pojmenovat
  • Sleduješ, jak tvoje nápady ožívají a mění způsob práce na depech v praxi
  • Podílíš se na návrhu funkcionality pro náš in-house systém – modelování procesů, logiky, datových struktur
  • Pomáháš digitalizovat a automatizovat procesy, nasazovat nové technologie a hledat chytřejší způsoby práce

Něco více o nás:

  • Pracujeme agilně ve dvoutýdenních sprintech s reviews a stand-upy
  • Používáme SAFe metodiku pro koordinaci napříč týmy
  • Máme Continuous Integration a Deployment v GitLabu
  • Rozhodujeme se na základě dat – jejich sběr a analýza jsou pro nás klíčové
  • Stavíme vlastní systém na zelené louce – žádné krabicové řešení

Na co se můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené, 3 Sick Days
  • Flexibilní pracovní doba
  • Ovoce, káva, čaj
  • Plně hrazené stravenky 130Kč/den
  • Aktivní životní styl díky Multisport kartě
  • Služební notebook, telefon
  • Možnost parkování
  • Rozvoj, kurzy
  • Odměna za doporučení dalšího Packetáka
  • Výhodné slevy u partnerů
  • Výhodné odesílání balíčků přes Zásilkovnu
  • Dog-friendly prostředí

 Naše hodnoty

  • Impress the Customer – zákazník je u nás vždy na prvním místě.
  • Get Things Done – jednáme rychle, efektivně a s výsledkem.
  • Be Radically Honest – komunikujeme otevřeně, férově a bez obalu.

Zaujala tě tato pozice?

Tak na nic nečekej a dej nám vědět, že tohle je ta pravá práce pro tebe!

Přihlásit seDoporučit nabídku

Jak probíhá
výběrové řízení?

01

Mrkni na volné pozice
Je mezi nimi tvůj dream job? Jednoduše klikni na Přihlásit se a pošli nám svoje CV. Že nemáš životopis hotový? Nevadí, stačí vyplnit náš formulář! Nezabere ti to víc než 5 minut.

02

Počkej na odpoveď
Tvoje žádost dorazí na naše HR oddělení. Dej nám prosím zhruba jeden týden na odpověď. Všechny materiály, které nám pošleš, si pečlivě projdeme.

03

Domluvíme si schůzku
Jakmile vybereme vhodné kandidáty, žhavíme linku a kontaktujeme je telefonicky. Rovnou se většinou domluvíme na osobní nebo online schůzce.

04

Setkání face to face
Na schůzce se potkáš s kolegy z HR, ale i s tvým (možná) budoucím nadřízeným či některým kolegou. Nachystej si otázky a ptej se na vše, co tě zajímá. Taky ochutnáš naši skvělou kávu!

05

Přivítáme tě v týmu
A když si sedneme, rovnou ti u nás připravíme židli!