Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte Další informace

Proč posílat se Zásilkovnou?

RYCHLÉ DORUČENÍ

CENY JIŽ OD 115 KČ

SNADNÉ NAPOJENÍ NA VÁŠ SYSTÉM

Německo jedním klikem

Jedním kliknutím získáte doručení na adresu, reklamačního asistenta a consulting.

DORUČENÍ NA ADRESU Pro doručení na adresu zákazníků využijte jednoho z našich smluvních partnerů – podání zásilek a komunikaci s nimi vyřešíme za vás.

REKLAMAČNÍ ASISTENT Pomůžeme vám s vratkami ze všech zemí, do kterých s námi posíláte. Více informací naleznete ZDE.

CONSULTING V každé zemi máte k dispozici náš tým zkušených manažerů. Rádi vám poradí a poskytnou veškeré potřebné informace.

Stačí se zaregistrovat zde

Ceník doručení do Německa

Název dopravce Cena do 1 Kg Cena do 2 Kg Cena do 5 Kg Cena do 10 Kg Dobírka Pojištění do sumy
Německá pošta D+2 od 115 Kč 139,15 Kč vč. DPH od 125 Kč 151,25 Kč vč. DPH od 169 Kč 204,49 Kč vč. DPH od 229 Kč 277,09 Kč vč. DPH od 156 Kč 188,76 Kč vč. DPH 400 EUR Zdarma v ceně služby
Kompletní ceník a parametry »

Potřebujete zaslat balíček přímo na Packstation?

Pokud vaši zákazníci vyžadují zaslání balíčku ne na konkrétní adresu, ale na výdejní místo Německé pošty (Packstation), pak pro vás máme jednoduchý návod:

  1. Vyžádejte si adresátovo zákaznické číslo Německé pošty (Postnummer) a zadejte bez mezer do políčka „Firma“
  2. Do pole „Ulice“ zadejte slovo Packstation
  3. Do pole „Číslo domu“ zadejte číslo dané pobočky
  4. Pak už jen stačí zadat jméno adresáta, email, telefon, PSČ a obec dle příslušných políček a je hotovo

Parametry podání zásilek do Německa

  • Pro odeslání zásilky na Německou poštu je nutné uvést jak e-mail, tak telefonní číslo příjemce.
  • Maximální hmotnost zásilky do 10 kg
  • Minimální rozměry: 15 × 11 × 3,5 cm
  • Maximální rozměrové parametry zásilky jsou uvedeny v tabulce dle jednotlivých váhových kategorií
  • Zásilky nad 10 kg na nad uvedené rozměrové parametry (70×60×50 cm) nepřebíráme ke zpracování pro podání na Německou poštu
  • Kromě parametrů stanovených Zásilkovnou musí balík splňovat také obchodní podmínky Německé pošty
  • POZOR! Zásilka musí být pouze hranatá (tj. zásilky nesmí být zabalené v tubusech, ani v trojúhelníkovém či kulatém balení. Přijatelné jsou pouze balíčky zabalené v hranatém čtverhranném balení, viz dokument přímo od DHL ZDE). Při porušení této podmínky ze strany Klienta je Zásilkovna oprávněna odmítnout zásilku ke zpracování pro nedodržení parametrů dle obchodních podmínek nebo přiúčtovat k ceně poplatek dle ceníku našeho partnera.
  • Doporučení: zásilky nebalte do černé folie, jelikož v Německu je takový balíček vnímán jako velmi drahý, cenný… Doporučujeme proto standardní karton
  • Německá pošta negarantuje termíny dodání, nicméně u všech balíkových služeb uvádí termíny dodání D+1 až D+2 podle vzdálenosti cílové lokality
  • Německá pošta doručuje zásilky 1×, pondělí-sobota včetně, při nedoručení je zásilka uložena 7 dní na nejbližší pobočce
  • Zásilky na Německé poště podáváme na základě smlouvy s Německou poštou
  • Zjistí-li příjemce při převzetí poškození zboží je třeba, aby se s reklamací obrátil přímo na pobočku Německé pošty a to do 7 dnů od převzetí zásilky
  • Doběrečné zasíláme buď v EUR (v měně cílové země) nebo přepočtem konverzí v Kč. Více informací naleznete ZDE.
  • Ze standardních zásilek jsou automaticky vyloučeny z přepravy všechny zásilky odporující obchodním podmínkám.

Víte, že…?

Obrat e-commerce

Celkový obrat německého e-commerce dělal v loňském roce astronomické 1,3 biliony ko­run.

Cross Border

Němci mají zahraniční e-shopy v oblibě. 57 % z online nákupů proběhne v cizině :)

Nakupující uživatelé

82 % obyvatel nakupuje pravidelně online, kde průměrně utratí 17 tisíc korun ročně :)

Potřebujete s něčím poradit?