Blog

Vánoční sezóna 2022: info pro e-shopy

12. 12. 2022 8:18

I letos pro vás máme nadílku informací týkajících se provozu Zásilkovny v předvánočních měsících. Chcete vědět nejzazší termíny pro podání zásilek nebo zjistit, kteří evropští dopravci zavádějí sezónní příplatky? Jste na správném místě! V tomto článku pro vás budeme pravidelně aktualizovat veškeré info, takže budete mít vše neustále po ruce.

Doručení do Štědrého dne

Česká republika

Co udělat pro to, aby vaši zákazníci z České republiky obdrželi své zásilky pod stromeček včas? Nejdůležitější ze všeho je předat nám je s dostatečným předstihem. Na základě toho, kde zásilky podáváte, pro vás máme dvě velmi důležitá data, která doporučujeme mít na paměti.

20. 12. 2022

při podání na našich podacích místech

20. 12. 2022

při podání na našich depech

Moc dobře víme, že spousta zákazníků řeší dárky opravdu na poslední chvíli. Své zásilky tedy můžete samozřejmě podávat i po uvedených datech. Uděláme vše pro to, abychom je do Vánoc vašim zákazníkům doručili. Při podání po doporučených termínech však každým dnem významně roste riziko, že zásilka zákazníkům včas nedorazí nebo si ji nestihnou vyzvednout.

Zahraničí

Stejně jako nám i našim zahraničním přepravním partnerům záleží na tom, aby všechny zásilky dorazily včas a mohly rozzářit oči u vánočních stromečků. Nejzazší termíny podání pro doručení zásilek do zahraničí zobrazíte zde nebo po kliknutí na banner níže. 

A jak je to s termíny pro doručování v rámci našich entit našimi vlastními HD službami? Níže najdete přehled:

Podací a výdejní místa Zásilkovny

Podání zásilek: Podáváte zásilky na našich podacích místech? Nezapomeňte pravidelně kontrolovat jejich otevírací dobu a dovolenou během svátků na našich webových stránkách nebo v aplikaci.

Výdej zásilek: Pokud posíláte zásilku na výdejní místo, doporučujeme pečlivě zkontrolovat jeho dostupnost, a hlavně otevírací dobu v prosinci. Tyto informace jsou uvedené a pravidelně aktualizované v našem widgetu.

Skvělá zpráva: Naše výdejní místa na depech budou vašim zákazníkům k dispozici i na Štědrý den! 

Víkendová otevírací doba výdejních míst na našich depech:

Výjimka platí pro depa Šumperk a Svitavy, kde nemáme výdejní místo, a pro Karlovy Vary, kde o víkendech otevřeno nebude.

Zkrácení úložní doby zásilek

Naše síť výdejních míst v České republice pojme denně až 1,5 milionu zásilek, takže na sezónu jsme ready! Zkrácení úložní doby pomáhá udržet kapacitu sítě pružnější, a zároveň nabádá zákazníky k rychlejšímu vyzvednutí. A to znamená, že i dobírky budou na vašich účtech mnohem dřív.

Výdejní místo: 5 + 2

Na vyzvednutí zásilky má zákazník 5 dnů, kdy je výdejní místo otevřené. Prodloužení bude možné max. o další 2 dny na celkových 7 dnů (přes aplikaci pak pouze o den, a to do počtu max. 2 otevíracích dnů výdejního místa).

Z-BOX: 2 + 1

Na vyzvednutí zásilky má zákazník 2 kalendářní dny. Prodloužení bude možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.

Od kdy do kdy?

Zkrácená úložní doba zásilek platí pro zásilky podané od 1. 11. do 20. 12. 2022. Po uplynutí úložní doby budou zásilky putovat zpět k odesílateli.

Zkrácená úložní doba bude platit pro všechna naše výdejní místa a Z-BOXy i na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku.

Zásilkovna v sezóně nezdražuje

Byť jsme soukromá firma bez veřejných peněz, dotací či jakékoliv formy státní podpory, do konce roku nebudeme navyšovat ceny našich služeb ani výši příplatků. Jsme vaši parťáci a chceme vám, našim partnerům z řad e-shopů, v tomto náročném období pomoci.

Máme nejširší síť poboček ze všech přepravců – 9 600+ výdejních míst a více než 3 000 Z-BOXů jen v ČR. Se Zásilkovnou tedy vašim zákazníkům nabízíte doručení, které mají skutečně po ruce. A navíc šetříte: my v sezóně nezdražujeme a nenavyšujeme příplatky – zvýšení nákladů alokujeme do sebe.

Sezónní příplatky externích přepravců

Naši logističtí partneři se již nyní připravují na několikanásobně vyšší objemy zásilek během předvánočního období. Zavedení sezónních příplatků jim umožní zajistit co nejvyšší kvalitu služeb. My cenu našich služeb nezvyšujeme, pouze promítneme do našich ceníků sezónní příplatky našich partnerů. Ty zavádí od níže uvedeného data tito partneři:

Provoz zákaznické linky

I letos tu pro vás naše „zákaznická“ bude v prodloužené provozní době. Od 28. 11. 2022 se nám dovoláte v pracovní dny od 8:00 až do 19:00. 

Obrátit se na nás můžete i v sobotu

V sezóně s námi počítejte i o sobotách. Na náš zákaznický servis se dovoláte 26. 11., 3. 12., 10. 12. a 17. 12. 2022 v čase 8:00-16:30.

Mimo uvedený čas či o nedělích vám s nejčastějšími dotazy pomůže náš chatbot či voicebot.

Čtěte také:


Sdílet:

Rubriky