Careers

Administrativní podpora kontroly vyzvedávání zásilek - práce z domova

In brief

Nučice
Brigáda
Základní
Apply Now

Job description

📦Kdo jsme?

Packeta Group je parťák pro moderní doručování – rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží – jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.

O roli

Hledáme pečlivého a operativního člověka, který bude mít v reálném čase pod kontrolou, zda probíhají vyzvednutí zásilek u našich klientů tak, jak mají.
Vaším úkolem bude sledovat stav pickupů v interních systémech a včas odhalit, pokud se něco neodehraje podle plánu.

Pokud řidič pickup neprovedl nebo hrozí problém, okamžitě upozorníte dispečera a pomůžete domluvit nápravné kroky. Díky vám se k nám klient nebude ozývat s nespokojeností — předejdete tomu dřív, než se problém stane.

Co získáme díky vám:

  • vyšší spolehlivost vyzvednutí zásilek
  • lepší dodržování SLA
  • méně eskalací a nespokojených klientů
  • rychlejší reakci na operativní problémy

Koho hledáme:

Tato role je ideální pro někoho, kdo má zkušenost z call centra, operativy nebo práce, kde se rychle pracuje se systémem a je potřeba zdravý úsudek.

Hodit se vám bude:

  • schopnost rychle vyhodnotit situaci
  • zodpovědnost a samostatnost
  • orientace v různých systémech
  • schopnost jasné komunikace s dispečery a operativou
  • chuť mít věci pod kontrolou a předcházet problémům

Co nabízíme:

  • smlouvu na DPČ
  • práci zejména na odpolední směně od 13:00 - 21:00
  • možnost přechodu na hlavní pracovní poměr (HPP)
  • pozici v nově zavedeném systému s jasným dopadem na výsledky depa
  • zázemí velké a rostoucí logistické společnosti
  • Možnost pracovat z domova (pokud máte k dispozici vlastní PC), jinak máme zázemí na depech :)

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply NowRecommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!