Careers

Senior Data & Process Analyst (M/Ž)

In brief

Praha
Práce na plný úvazek
Jednosměnný
Vzdělání není podstatné
Apply Now

In brief

Praha

Práce na plný úvazek
Jednosměnný
Vzdělání není podstatné
Apply Now

Job description

📦Kdo jsme?

Packeta Group je parťák pro moderní doručování – rychlé, pohodlné a udržitelné. Jsme jedním z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti logistiky a technologií ve střední a východní Evropě. Naše síť výdejních míst a chytré technologie propojují tisíce e-shopů a zákazníků po celém světě. S miliony doručených zásilek ročně měníme způsob, jakým lidé nakupují a posílají zboží – jednoduše, spolehlivě a s ohledem na budoucnost.

 

Přidej se k nám a pomoz nám měnit svět doručování – rozvojem sítě, spoluprací s partnery a hledáním nových lokalit.

 

👥Náš tým

Jsme ti, kdo drží Packetu pohromadě. V Network týmu propojujeme technologie, lidi a místa. Stavíme infrastrukturu, která je spolehlivá, rychlá a připravená na budoucnost. Každý den řešíme výzvy, které nejsou vidět – ale bez nich by nic nefungovalo.

Hledáme posilu, která má technické myšlení, tah na řešení a chuť být součástí páteře naší firmy.

 

🎯Koho hledáme?

Hledáme parťáka/parťačku, který/á:

  • Má 3–7 let zkušeností v oblasti datové analýzy, procesního řízení nebo backoffice (výhodou je praxe v logistice, retailu, e-commerce nebo operations).
  • Přemýšlí systematicky, je pečlivý/á a má rád/a, když věci fungují efektivně a přehledně.
  • Umí mapovat a optimalizovat procesy – od evidence přes schvalování až po reporting.
  • Ovládá Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, pokročilé vzorce, analýza dat).
  • Umí připravit srozumitelné a přehledné prezentace v PowerPointu.

    Má zkušenosti s CRM nebo workflow nástroji (např. Monday.com – velké plus!).

  • Umí vizualizovat data pro vedení firmy (znalost Power BI, Tableau, SQL nebo Python je výhodou).
  • Má zkušenosti s vedením menšího týmu a nebojí se komunikace napříč odděleními.
  • Domluví se anglicky – minimálně na úrovni B2, písemně i ústně.

 

🛠️Co budeš mít na starosti?

Budeš klíčovým článkem týmu, který se stará o to, aby naše síť výdejních míst a Z-BOXů fungovala efektivně, přehledně a s podporou kvalitních dat. Konkrétně budeš mít na starosti:

  • Správu a zlepšování procesů v rámci týmu Network – od zadávání dat po reporting.
  • Analýzu dat a tvorbu přehledných výstupů pro vedení a strategická rozhodnutí.
  • Backoffice podporu týmu, který se stará o síť výdejních míst a Z-BOXů.
  • Podporu akvizičního týmu – vyhodnocování lokalit a efektivity sítě.
  • Tvorbu a údržbu přehledů a procesů v CRM systému (Monday.com).
  • Přípravu prezentací a podkladů pro rozvoj sítě a klíčová rozhodnutí.
  • Neustálé hledání způsobů, jak práci zjednodušit, zefektivnit a automatizovat.

 

🎁 Na co se můžeš těšit?

  • 🌴5 týdnů dovolené, 3 Sick Days
  • ⏰Flexibilní pracovní doba
  • ☕Ovoce, káva, čaj
  • 🍽️Plně hrazené stravenky 130Kč/den
  • 🏋️Aktivní životní styl díky Multisport kartě
  • 💻Notebook, telefon
  • 🅿️Možnost parkování
  • 🗣️Rozvoj, kurzy
  • 💸Odměna za doporučení dalšího Packetáka
  • 🛍️Výhodné slevy u partnerů
  • 📦Výhodné odesílání balíčků
  • 🐶Dog-friendly prostředí

 

🌟Naše hodnoty:

  • 💡 Impress the Customer – zákazník je u nás vždy na prvním místě.
  • ⚡ Get Things Done – jednáme rychle a efektivně.
  • 🗣️ Be Radically Honest – komunikujeme otevřeně a férově.

Are you interested in this position?

So do not wait and let us know that this is the right job for you!

Apply NowRecommend an offer

How does the selection
procedure work?

01

Take a look at the available positions
Is your dream job among them? Simply click on Apply Now and send us your CV. Don't you have your resume ready? No problem, just fill out our form! It won't take you more than 5 minutes.

02

Wait for the answer
Your request will arrive at our HR department. Please give us approximately one week to respond. We will carefully review all the materials you send us.

03

We will arrange a meeting
As soon as we have selected suitable candidates, we heat up the line and contact them by phone. We usually make an appointment straight away in a personal or online meeting.

04

Face to face meeting
At the meeting, you will meet colleagues from HR, but also your (maybe) future supervisor or a colleague. Prepare questions and ask everything that interests you. You will also taste our great coffee!

05

We welcome you to the team
And when we match, we will prepare working table for you right away!